Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو کرمان، علی سعیدی در بازدید از ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس میدان آزادی و بلوار جمهوری اسلامی، گفت: محل ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی نیاز به بازنگری در طراحی و اصلاح به لحاظ زیباسازی و حذف زوائد بصری داردی اظهار کرد: پیاده‌روهای میدان آزادی باید برای تردد معلولین و سایر عابرین پیاده مناسب‌سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه دو کرمان در ادامه، ضمن بازدید از روند تکمیل اصلاح هندسی ابتدای بلوار شهید صدوقی (جاده تهران) و بلوار جمهوری، بر تسریع در تعویض جدول‌های بلوار جمهوری تاکید و در این خصوص دستورات لازم را صادر کرد.

وی همچنین در حاشیه این بازدید، مناسب‌سازی پیاده‌روهای سطح منطقه دو برای تشویق شهروندان به پیاده‌روی و کاهش استفاده از خودرو را از اولویت‌های شهرداری و منطقه عنوان و تصریح کرد: مناسب‌سازی و اجرای پیاده‌راه سلامت در بلوار جمهوری، بلوار معلم، خیابان بهمنیار، میدان آزادی و چهارراه سمیه (طهماسب آباد) و طراحی خیابان هزار و یکشب با رویکرد پیاده‌مداری از دیگر برنامه‌های در دست اجرای منطقه به شمار می‌رود.

سعیدی با بیان این‌که باید تلاش کنیم تا هر روز برایمان روز هوای پاک باشد، گفت: مجموعه شهرداری کرمان در تلاش است با توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد دسترسی آسان شهروندان به وسایل نقلیه عمومی از جمله ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، امکان استفاده شهروندان از این قبیل وسایل را فراهم سازد که انتظار می‌رود از این طریق بتوان در کاهش میزان استفاده از خودروهای شخصی و تک سرنشین قدم مثبتی برداشت.

شهردار منطقه دو کرمان، امروز به مناسبت ۲۹ دی ماه، «روز هوای پاک» به همراه تعدادی از معاونان و کارشناسان این منطقه، بدون استفاده از خودرو از برخی پروژه‌های عمرانی و خدمات شهری بازدید کرد.

کد خبر 4517722

منبع: مهر

کلیدواژه: خدمات شهری شهرداری کرمان علی سعیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان

 درویشی از اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی سبزی سالم ویژه زنان روستایی و ‏عشایری شهرستان کرمان با هدف توانمند‌سازی و فراهم کردن زمینه اشتغال برای آن‌ها خبر داد.‏

 وی افزود: جهاد کشاورزی با هدف ترغیب زنان روستایی به ایجاد باغچه سلامت، تولید محصول سالم و ارگانیک و درآمدزایی با همکاری مرکز جهاد کشاورزی باغین در ابتدای کار توزیع بذر کشت سبزیجات به زنان روستایی داوطلب برای ایجاد باغچه های خانگی را انجام داد. 

‏ وی در خصوص اهمیت اجرای طرح‌های ویژه زنان روستایی بیان کرد: حمایت از اشتغال زنان روستایی با اجرای برنامه های ‏آموزشی و ترویجی برای آنان و حمایت مالی آنان از طریق صندوق‌های اعتباری خرد زنان روستایی، ‏موجب تقویت روحیه خودباوری و تعاملات اجتماعی زنان، ایجاد انگیزه تولید برای ارتقای معیشت خانواده، بهره ‏مندی خانوار روستایی از تغذیه سالم، درآمد زایی برای آنان و توسعه پایدار روستایی می شود‌. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان افزود: ترویج فرهنگ تولید و مصرف سبزیجات سالم خانگی به منظور سلامت و بهبود تغذیه خانوار‌های روستایی از اهداف این طرح می باشد. 

وی بیان داشت: همچنین به منظور ارتقای سطح سلامت تغذیه خانواده از روش‌های بیولوژیکی وغیر شیمیایی برای مبارزه با آفات و علف‌های هرز استفاده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • از گسترش فضای سبز تا انجام تحولات مثبت عمرانی در سطح منطقه یک شیراز
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر