Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@10:30:32 GMT

دفاع بودیمیر از برانکو

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۲۶۴

دفاع بودیمیر از برانکو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از ۲۴sata، ماریو بودیمیر، مهاجم کروات تیم پرسپولیس درباره حضور در اردوی پرسپولیس در دوحه قطر گفت: به محض این که به اردوی پرسپولیس در دوحه رسیدم، برانکو به من گفت مطمئن باش همه چیز به زودی حل می‌شود و تو بازیکن جدید تیم خواهی بود. وقتی برانکو در ایران حرفی می‌زند، حتما درست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان می‌دانم که درست بوده است. من با تیم اصلی تمرین کردم و منتظر رئیس باشگاه هستیم تا قرارداد را به صورت رسمی امضا کنیم.چند روز تعطیل خواهم بود، به زاگرب خواهم رفت و در ادامه برای اولین بار به تهران می‌روم. در کل همه چیز خیلی زود اتفاق افتاد و خوشبختانه من عضو جدیدی از تیم هستم. 

دیناموزاگرب که صدرنشین لیگ کرواسی است، باید در لیگ اروپا نیز به میدان برود. این تیم در مرحله حذفی لیگ اروپا با ویکتوریا پلژن جمهوری چک دیدار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پرسپولیس چک قطر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر می‌خواهیم پرسپولیس را به همین شکل و با همین قدرت در فصل آینده داشته باشیم باید برای تمدید بازیکنان بدون قرارداد از همین حالا استارت بزنید.

سرویس ورزش مشرق - ضیا عربشاهی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، در ارتباط با شرایط پرسپولیس در هفته‌های اخیر اظهار داشت: باعث خوشحالی است که می‌بینیم پرسپولیس در نیم فصل دوم تبدیل به همان تیمی شده که هوادار و پیشکسوتش انتظار دارند. قطعاً پرسپولیس با ارائه چنین فوتبالی است که می‌تواند از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند در غیر این صورت اگر ما می‌خواستیم همان پرسپولیس نیم فصل اول را در دور برگشت داشته باشیم قطعاً اتفاق خاصی برایمان نمی‌افتاد.

وی درباره تغییرات ایجاد شده در کادر فنی و اثرش در تیم توضیح داد: همانطور که در آن زمان گفتم پرسپولیس به یک پوست اندازی در تفکرات فنی نیاز داشت. یحیی گل محمدی مربی خوبی بود و در طول سال‌های اخیر هر آنچه داشت را در اختیار تیم قرار داد اما مشخص بود که دیگر به لحاظ فنی حرف تازه‌ای ندارد که به بچه‌ها بزند و یا شاید به هر حال خودش هم خسته بود که این عوامل هر دو در کنار هم موجب شده بود پرسپولیس آن شادابی و فوتبال همیشگی‌اش را ارائه ندهد.اما این مربی جوان خیلی با انگیزه است و انرژی زیادی برای تیم صرف می‌کند که کاملاً تاثیر آن را در بازی‌های پرسپولیس می‌بینیم.

بازیکن قدیمی سرخپوشان تهرانی اضافه کرد: علاوه بر تاثیر خوب کادر فنی تازه وارد در تیم پرسپولیس باید گفت بازگشت عیسی آل‌کثیر و اضافه شدن بازیکن ازبکستانی و مدافع قطری هم تا حد زیادی توان تیم پرسپولیس را در سه فاز گلزنی، بازی‌سازی و دفاعی تقویت کرد. بازیکن قطری علاوه بر اینکه در دفاع شرکت می‌کند با قامت خوبی که دارد بارها در حملات هم به پرسپولیس کمک کرده که این به خودی خود فشار رو روی حریفان بیشتر می‌کند .

عربشاهی که خودش از جمله بازیکنان دریبل زن و پا به توپ پرسپولیس در سال‌های گذشته به شمار می‌رود با اشاره به عملکرد بازیکن ازبکستانی این تیم تاکید کرد: یکی دیگر از عوامل مهم در این باره، حضور یک بازیکن در تیم پرسپولیس با سبک و سیاق همیشگی فوتبال این تیم است. ما در همه سال‌های گذشته همواره در خط هافبک هجومی لااقل یک بازیکن داشتیم که پابه توپ بود و می‌توانست با عبور از یکی دو بازیکن جلوی خودش موقعیتی خلق کند که خط دفاع و دروازه‌بان حریف را تحت تاثیر قرار بدهد که اورونوف دقیقاً همان شرایط و خصوصیات فوتبالی را دارد .

عربشاهی ادامه داد: در حال حاضر پرسپولیس از شرایط خیلی خوبی برای کسب نتایج پیش رو برخوردار است و فکر می‌کنم حتی بازی سپاهان که گفته می‌شود سخت‌ترین بازی پرسپولیس در دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل است هم برای این تیم دردسر خاصی ندارد. این هفته هم در دیدار با نفت آبادان فقط باید در دفاع مراقب بازیکنان دریبل زن آنها باشیم. امیدوارم دروازه بان جوان تیم مان بتواند مثل سه بازی قبلی که دروازه اش را بسته نگه داشت این بار هم عملکرد خوبی داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در این باره که ۱۱ بازیکن این تیم قراردادشان در پایان این فصل تمام می‌شود گفت: من مدیریت بلد نیستم و مدیرهم نبوده ام ولی همین قدر می دانم اصلاً نباید اجازه می‌دادیم در پایان فصل چنین شرایطی به وجود بیاید. این وضعیت یعنی ضعف مدیریت. داشتن یکی دو بازیکن بدون قرارداد طبیعی است ولی وقتی به اندازه یک تیم کامل نفر بی قرارداد داریم فاجعه است.

وی ادامه داد: مدیران باشگاه باید از ابتدای فصل به این موضوع فکر می‌کردند اما من یک صحبت هم با خود بازیکنان دارم. شاید آنها از پرسپولیس بروند و قرارداد بهتری به لحاظ مالی ببندند ولی اگر به شرایط بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شدند دقت کنند قطعاً متوجه می‌شوند که با پول کمتر می توانند اعتبار بیشتری برای امروز و آینده شان در این کشور داشته باشند. کمتر بازیکنی بوده که از پرسپولیس رفته و بعدا پشیمان نشده است.

عربشاهی اضافه کرد: البته من جای جوانان این دوره و زمانه نیستم و خودم می‌دانم که زندگی تا چه اندازه سخت شده و خیلی اتفاقات در فوتبال یا بیرون از آن با پول رقم می‌خورد اما به هر حال این دوران تمام می‌شود و آینده هم وجود دارد. در این بین من فکر می‌کنم کادر مدیریتی باید هر طور شده تلاش کند تا لااقل قرارداد ۷۰درصد این بازیکنان تمدید شود وگرنه فصل آینده اوضاع برای ما سخت خواهد شد.

یادآور می شود؛ مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعودریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • پنالتی عجیبی که "بودیمیر" بازیکن اوساسونا در دقیقه ۹۷ خراب کرد (فیلم)
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو