Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- فرماندار کاشمر گفت: خیرین این شهرستان از ابتدای تشکیل مجمع سلامت بیش از 150میلیارد ریال در این حوزه کمک کرده‌ اند.

محمدعلی نبی‌پور روز شنبه در دیدار رئیس بیمارستان امید مشهد با وی که به منظور برسی آخرین وضعیت راه ‌اندازی مرکز تشخیص و پیشگیری زودهنگام سرطان بیمارستان شهید مدرس کاشمر برگزار شد افزود: با کمک مجموعه شبکه بهداشت و درمان تاکنون کارهای بزرگی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این خدمات موجب ایجاد رضایتمندی مردم شده و هرچه رضایت‌ مردم افزایش پیدا کند مهاجرت ‌ها و مشکلات آنان کمتر خواهد شد.
وی از افزایش تعداد بیماران سرطانی خبر داد و گفت: امیدواریم با راه‌ اندازی این مرکز بتوانیم اقدامات اولیه را برای بیماران سرطانی انجام دهیم.
رئیس بیمارستان امید مشهد نیز گفت: اگر تشخیص زودرس سرطان جدی گرفته شود حجم عظیمی از مشکلات و هزینه ‌ها کاهش پیدا می‌ کند.
سید امیر آل‌ داوود با بیان اینکه باید در جهت ترویج فرهنگ غربالگری و تامین سلامت مردم کار فرهنگی صورت گیرد، افزود: یکی از مشکلات موجود در استان مراجعه بیماران از شهرستان‌ ها به مرکز استان برای درمان سرطان است.
وی اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان کاشمر اولین شبکه‌ در استان است که مرکز پیشگیری و تشخیص زود هنگام سرطان و بیماریهای غیرواگیر را راه‌ اندازی می ‌کند.
وی گفت: با راه ‌اندازی این مرکز شاهد کاهش هزینه ‌ها، آرامش خاطر و کاهش عوارض ناشی از بیماریها برای مردم خواهیم بود.
مرکز تشخیص و پیشگیری زود هنگام سرطان با زیربنای 680 مترمربع شامل بخش‌ های آموزشی، مامو گرافی، کولونوسکوپی، اندوسکوپی با هزینه بیش از 13 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی در بیمارستان شهید مدرس کاشمر احداث شده است.
کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7497 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سلامت خيرين كاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت

بالا بودن هزینه‌های درمان و جراحی برای بیمارانی که هیچ پوشش بیمه‌ای ندارند، با مشکلاتی مواجه کرده است. اما بیمه سلامت و بیمه روستایی راهکار مناسبی برای افراد به وجود آورد تا بتوانند به راحتی هزینه‌های درمان خود را بپردازند.

به گفته شهروندخبرنگار ما چند روزی هست که بیمه سلامت و بیمه روستایی در شهرستان کاشمر استان خراسان رضوی دچار اختلال شده و مشکلاتی را برای بیماران به وجود آورده است. با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خسته نباشید من از خراسان رضوی شهرستان کاشمر پیام می‌دهم الان چند روزی هست که بیمه سلامت و روستایی دچار اختلال شده است و ما برای انجام کار‌های پزشکی و درمانی مجبور به پرداخت هزینه آزاد هستیم جالب اینجا است که تامین اجتماعی سامانه اش فعال، اما تحت عنوان بیمه سلامت همگانی چه شهری و چه روستایی صورت نمی‌گیرد و مردم باید بیشترین هزینه را باید پرداخت کنند من خودم باردار هستم هفته‌های آخر با کلی هزینه رفت و آمد از روستا به کاشمر برای سونوگرافی رفتم. بعد از کلی معطلی سامانه قطع و اصلا معلوم نیست چه زمانی وصل شود.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به زودی در کشور
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر