Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-24@07:27:02 GMT

فوروارد هدف پرسپولیس کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۳۵۰

با جذب ماریو بودیمیر این سؤال پیش می‌آید که کدام مهاجم قرار است در نقش فوروارد هدف به میدان برود؛ علیپور یا بودیمیر؟به گزارش بلاغ،از ابتدای فصل پیش‌بینی می‌شد که علیپور با توجه به آقای گلی در فصل گذشته گلزن اول پرسپولیس باشد، به ویژه که نگاهی به آمار پرسپولیس در سال‌های حضور برانکو نشان می‌دهد همیشه یک مهاجم اصلی در نقش گلزن ظاهر می‌شود و یک مهاجم در سایه او قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که در دو فصل اخیر برای منشا افتاد و عجیب بود که برانکو از عدم گلزنی او انتقاد کرد! حالا با آمدن ماریو بودیمیر این سؤال پیش می‌آید که کدام مهاجم قرار است در نقش فوروارد هدف به میدان برود؛ علیپور یا بودیمیر؟ در ادامه نگاهی به آمار گلزنی مهاجم هدف پرسپولیس و مهاجم سایه این تیم می‌اندازیم.

عالیشاه و بنتسون در سایه طارمی

 

لیگ پانزدهم هادی نوروزی تک مهاجم پرسپولیس بود، ولی بعد از فوت کاپیتان پرسپولیس و تغییر سیستم بازی تیم برانکو و استفاده از دو مهاجم بنتسون، عالیشاه و یا علیپور در سایه طارمی قرار می‌گرفتند تا مهاجم بوشهری پرسپولیس با ۱۶ گل به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست پیدا کند. لیگ پانزدهم بعد از طارمی ۱۶ گله، بنتسون با ۷ عالیشاه با ۶ و علیپور با ۴ گل در رده‌های بعدی بهترین گلزنان پرسپولیس قرار گرفتند.

علیپور و امیری در سایه طارمی

برانکو که تجربه خوبی از بازی دادن به طارمی در نوک خط حمله داشت در لیگ شانزدهم، امیری و علیپور را فدای شماره ۹ تیمش کرد و طارمی هم دوباره آقای گل شد. بعد از طارمی ۱۸ گله، امیری با ۶ و علیپور با ۴ گل بهترین گلزنان پرسپولیس در لیگ شانزدهم بودند.

منشا در سایه علیپور

برانکو که اعتقاد عجیبی به طارمی داشت لیگ هفدهم را هم با او شروع کرد، اما بعد از محرومیت مهاجم پرحاشیه علیپور و منشا از زیر سایه او درآمدند. علیپور در پایان فصل سومین آقای گلی متوالی پرسپولیس برانکو را رقم زد و بعد از او احمدزاده با ۶ و کامیابی‌نیا ۵ و منشا با ۴ گل بهترین گلزنان پرسپولیس بودند.

حالا با آمدن بودیمیر بلندقامت که فوروارد نوک تخصصی است باید دید برانکو چه تصمیمی خواهد گرفت و در ادامه علیپور باید در سایه بودیمیر بازی کند یا بودیمیر در سایه علیپور؟

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسایه سایه‌ات به سرم مستدام باد...

شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی در وصف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه را مشاهده کنید.

     

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073464 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • همسایه سایه‌ات به سرم مستدام باد...
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • اعلام جزییات تور کنسرت‌های داود آزاد و «دف نوازان حیران»