Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@19:19:29 GMT

مدارس ابتدایی الیگودرز تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۴۲۰

مدارس ابتدایی الیگودرز تعطیل شد

فیروز زلقی شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به دلیل برودت هوا و یخبندان شدید در سطح شهرستان الیگودرز فردا مدارس سایر مقاطع نیز با تاخیر و راس ساعت 9 شروع بکار خواهند کرد.
وی اظهار داشت: بارش برف موجب بروز مشکلات در تردد سطح شهر و روستاهای شهرستان شده که با تصمیم مسوولین شهرستان برنامه کلاس درس مدارس روز یکشنبه در الیگودرز تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الیگودرز وسیع ترین شهرستان استان است‌.
7279/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بارش برف الیگودرز مدارس تعطیل ابتدایی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۱۱ هزار نفر در مدارس استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی مدیر ظهر سه شنبه به منظور بازدید و نظارت میدانی در ۴ شهرستان چوار، ایوان، بدره و دره شهر حضور یافت.

در این بازدیدها که جمعی از مسئولان آموزش و پرورش، درویشی را همراهی می‌کردند، ابتدا و تا قبل از اذان ظهر شهرستان‌های چوار و ایوان مورد بررسی قرار گرفت و سپس در بعدازظهر همین روز مدیر کل استان در جمع همکاران شهرستان‌های بدره و دره شهر حضور یافت و ضمن دیدار با همکاران اداری به بررسی روند کار ستاد اسکان مهمانان نوروزی پرداخت و از نزدیک در جریان خدمات دهی به مسافران قرار گرفت.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش استان ایلام با در اختیار گذاشتن ۱۳۰ واحد آموزشی و ۷۲۶ کلاس درس تا امروز بیش از ۱۱ هزار نفر روز پذیرش مهمان در ایام نوروز ۱۴۰۳ داشته است.

کد خبر 6062998

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • اسکان ۱۱ هزار نفر در مدارس استان ایلام
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • «افغانی» از دلار سودآورتر شد!
  • اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان برخوار