Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرروابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برودت هوا، مه گرفتگی و لغزندگی معابر مدارس برخی از شهرستان‌های استان فردا فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت‌ تاخیر آغاز می‌کنند‌. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

هاشم حاجتی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به برودت هوا، مه‌گرفتگی‌ و برودت هوا کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان کوهرنگ فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت‌ تاخیر آغاز می‌کنند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری با تاخیر آغاز می‌شودفعالیت مدارس استان مرکزی به سبب برف و سرما با تاخیر آغاز می‌شودفعالیت مدارس سطح شهرستان مهدی‌شهر دوشنبه تعطیل است
وی افزود: همچنین مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی شهرستان‌های شهرکرد، سامان، فارسان، کیار، بروجن، بن و اردل با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را شروع می‌کنند‌.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: فعالیت آموزشی مدارس در شهرستان لردگان نیز در همان ساعت مقرر برگزار می‌شود‌.انتهای پیام/ن R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن گلریزان در بروجن

آقای صیادی رئیس ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: به‌همت نوع دوستان شهرستان بروجن، ۸ میلیارد ریال به‌منظور آزاد‌ی زندانیان جرائم غیر‌عمد در جشن گلریزان امسال جمع‌آوری و زمینه آزادی تعدادی از آن ها و بازگشت به خانواده فراهم شد. 

بیشتر بخوانید

چشم انتظاری ۶۵ زندانی جرایم غیرعمد چهارمحال و بختیاری برای کمک خیران

وی افزود: هم‌اکنون ۱۷ زندانی جرائم غیر‌عمد در این شهرستان با ۲۲ میلیارد تومان بدهی، نیازمند کمک‌های مردمی جهت آزاد‌سازی می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • جذب ۷۷۷ معلم جدید در مدارس چهارمحال و بختیاری