Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی روش در ۳ بازی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ترکیب‌هایی متفاوت را به بوته آزمایش گذاشته است. همین مسئله سبب می‌شود نتوان با اطمینان در مورد ترکیب تیم ملی برابر عمان اظهار نظر کرد با این حال سبک بازی عمان و حساسیت بازی این باور را تقویت می‌کند که ایران با تیمی بدون ریسک و ترکیبی نزدیک به بازی با یمن در میدان حاضر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری - پیش بینی استخوان بندی اصلی تیم ملی در بازی با عمان چندان دشوار نیست. بازیکنان مورد اعتماد کی روش مشخص هستند و ایران برابر عمان ترکیب کامل خود را در اختیار دارد با این حال ترکیب های متفاوت کی روش در این ۳ بازی سبب تردید در مورد ترکیب تیم ملی برابر عمان می شود.

مطابق معمول ۳ بازی گذشته علامت سوال بزرگ در مورد قلب خط دفاعی ایران است. مرتضی پور علی گنجی، مجید حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان هر کدام در ۲ بازی، دفاع وسط فیکس تیم ملی بوده اند و پیش بینی خاصی در مورد این که کدامیک از این ۳ نفر برابر عمان نیمکت نشین خواهند بود وجود ندارد.

 استفاده از زوج حسینی و کنعانی زادگان در بازی با عراق که ترکیب موفقی در یک بازی پرفشار نسبت به تقابل با یمن و ویتنام بود شانس این دو نفر برای بازی کردن برابر عمان را تقویت می کند اما فراموش نکنیم که کی روش به پور علی گنجی نیز اعتقاد زیادی دارد و او هم به اندازه ۲ نفر دیگر شانس حضور در ترکیب اصلی را دارد.

در سمت راست خط دفاعی، شانس وریا غفوری بیش از رامین رضاییان است. رضاییان پس از بازی با یمن روی نیمکت قرار گرفت و عملا به ذخیره وریا غفوری تبدیل شده است. حاج صفی در سمت چپ خط دفاعی به میدان خواهد رفت و حضور امیری، دژاگه و امید ابراهیمی نیز تقریبا قطعی است.

طارمی، قدوس و سردار آزمون نیز بخش تهاجمی تیم ملی را کامل می‌کنند. بعید است کی روش تصمیمی مبنی بر نیمکت نشین کردن هر یک از این ۶ نفر داشته باشد. علیرضا جهانبخش در بازی با عراق ناامید کننده بود و نشان داد که هنوز آماده بازی ۹۰  دقیقه‌ای و مؤثر نیست و شاید به عنوان بازیکن جانشین در تفکرات آینده کی روش جای گیرد.

مهدی ترابی به عنوان بازیکنی دونده و انرژیک برگ برنده کی روش در نیمه دوم است و در بازی با عمان نیز گزینه حضور او در میدان به عنوان بازیکنی جانشین قابل پیش بینی ترین حالت است. مسعود شجاعی و کریم انصاری فرد به سرنوشتی مشابه رامین رضاییان تبدیل شده‌اند و دیگر گزینه اصلی کی روش نیستند.

در مجموع، کی روش برابر عمان تیمی متکی بر مهره‌های مورد اعتماد خود را به میدان می‌فرستد و جز در مرکز خط دفاع در سایر بخش‌ها ترکیب ایران روشن است مگر این که کی روش قصد غافلگیری تازه ای را داشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول

به گزارش "ورزش‌سه"، شش هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول باقی مانده و در این شرایط آخرین بازی خانگی استقلال ملاثانی مقابل فجرشهیدسپاسی شیراز در حالی که به شدت در تعیین قهرمان و دو سهمیه صعود به لیگ برتر موثر است، به دلیل باز نشدن در ورزشگاه غدیر اهواز به روی بازیکنان دو تیم برگزار نشد.
در این شرایط امروز جلسه ویژه‌ای در خوزستان برگزار شد تا درباره سه میزبانی باقی مانده استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول و همینطور مصاف این تیم برابر سپاهان در جام حذفی تصمیم گیری شود.

در پایان جلسه مقرر شده که استقلال ملاثانی در مصاف با سپاهان به ورزشگاه فولاد آره‌نا برود تا در این ورزشگاه از میهمان سرشناس خود پذیرایی کند و در سه بازی باقی مانده نیز دو ورزشگاه برای میزبانی در نظر گرفته شده است.

یکی از مصوبات امروز جلسه تشکیل شده در اهواز به این شرح منتشر شد:« سه بازی خانگی باقی مانده استقلال ملاثانی در چارچوب لیگ یک کشور به ترتیب در ورزشگاه های الغدیر و  آبادان برگزار می شود. در صورت تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه تختی کلیه بازی های خانگی استقلال ملاثانی به استادیوم تختی منتقل و برگزار خواهد شد.»

با این وصف باید منتظر ماند و دید که سه بازی خانگی استقلال ملاثانی در رقابت‌های لیگ دسته اول سرانجام در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • ادامه ابهام‌ها درباره تعطیلی شنبه‌ها یا پنجشنبه‌ها | موافقان و مخالفان چه می گویند؟ | استدلال خاص درباره تعطیلی شنبه
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید