Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@06:54:01 GMT

خودروهای فرسوده معاینه فنی 3 ماهه می گیرند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۵۱۴

‍‍‍‍‍‍

حسینی منش مدیر عامل بیمه فنی تهران: با توجه به نوسازی خودروهای فرسوده در ساز و کار جدید برای خودروهای فرسوده معاینه فنی 3 ماهه صادر می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حسینی منش مدیرعامل معاینه فنی تهران درباره مدت معاینه فنی گفت: معاینه فنی 3 ماهه برای خودروهای فرسوده است.  او افزود: بر اساس قانون هوای پاک دادن معاینه فنی به خودروهای فرسوده ممنوع است اما با توجه به نوسازی خودروهای فرسوده، در سازوکار جدید خودروهایی که بخواهند خودروی جدید بگیرند و نوسازی کنند این سه ماه به صورت موقت داده می شود تا بتوانند تا زمان تحویل خودروی جدید فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسینی منش گفت: برای سایر خودروها معاینه فنی 6 ماهه صادر می شود و برای دریافت معاینه فنی رعایت حداقل استانداردها ضروری است.  *****
عباسیان فر مدیر کل امور فنی بیمه مرکزی در ارتباط با شبکه خبر درباره طرح جدید بیمه شخص ثالث گفت: طبق قانون بیمه مرکزی مکلف شده، تا پایان برنامه ششم بیمه ثالث به گونه ای طراحی می شود که وضعیت سوابق راننده نیز در تعیین حق بیمه دخالت داده شود.  وی درباره ابهام بوجود آمده در بیمه شخص ثالث گفت: در جهت منصفانه شدن حق بیمه، در زمانی که بیمه خریداری می شود استفاده یک نفر یا چند نفر از بیمه اظهار می شود. در بیمه نامه قید می شود که قرار است خودرو تک راننده انحصاری دارد یا چند راننده از بیمه استفاده می کند.

*****
 امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس درباره زندانیان مهریه گفت: این طرح به صورت عادی در مجلس مطرح شده و به نظر می رسد به دلیل رسیدگی به لایحه بودجه 98 در مجلس تا پایان سال 97 این طرح رسیدگی نخواهد شد.   او در ادامه افزود: لوایج قضایی از طریق قوه قضائیه و دولت به مجلس ارائه می شود، طرح ها بر اساس اعلام نمایندگان اعلام فوریت می شود و در صورت گزارش کمیسیون به صحن علنی 50 نفر از نمایندگان درخواست فوریت می دهند و با رای گیری در اولویت قرار می گیرد.  امیرآبادی قول پیگیری این طرح را داد.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پیام و پیامک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

تین نیوز

​سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، شادی مالکی با اشاره به تعویض تاکسی های فرسوده با تاکسی های برقی، گفت: با توجه به سیاست های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی های فرسوده فعال ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می توانند نسبت به ثبت نام تاکسی های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی های برقی اقدام کنند.

مالکی افزود: در مرحله نخست 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای 1000 دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می شود.

وی، در این طرح تسهیلات 3 میلیاردریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات 6 میلیاردریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می شود.

مالکی تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازوکار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران