Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفتت: در بازرسی از یکی از انبارهای آبادان ۲۷۵ طاقه انواع پارچه خارجی قاچاق، ۲۴۰ هزار عدد انواع محافظ صفحه تلفن همراه (گلس) کشف شد. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار حیدر عباس زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی درباره دپوی کالای قاچاق در شهرستان آبادان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد: در بازرسی از انبار مذکور 275 طاقه انواع پارچه خارجی قاچاق، 240 هزار عدد انواع محافظ صفحه تلفن همراه (گلس) کشف شد. طبق اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای کشف شده 30 میلیارد ریال برآورد شده است.

خوزستان| خسارت‌های ناشی از افزایش دبی رودخانه دز به روایت تصاویرخوزستان|پدر شهید قنواتی به فرزند شهیدش پیوستامدادرسانی به خانواده‌های آسیب‌دیده در مناطق سیلابی خوزستان

وی ادامه داد: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات انواع تجهیزات و قطعات راهبردی به مجتمع بندری امام خمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داود چگنی با اشاره به مزایا و معافیت‌های گمرکی مناطق ویژه اقتصادی از جمله امکان ورود و به‌کارگیری ماشین‌آلات، قطعات یدکی، وسایل نقلیه و مواد اولیه مورد نیاز بدون پرداخت حقوق گمرکی و سود بازرگانی و همچنین تسهیلات گمرکی برای ورود کالا‌های ساخته شده در منطقه به داخل کشور به تناسب ارزش افزوده و مواد داخلی به کار رفته در آن را از جذابیت‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) برای بازرگانان و سرمایه‌گذاران برشمرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در ۲ حوزه فعالیت‌های بندری، تولیدی، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸.۶ برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است.   وی افزود: امکان ترانزیت و صدور مجدد کالا بدون محدودیت، تفکیک و واگذاری کالا‌های وارده بر اساس قبض انبار تفکیکی و صدور گواهی تولید برای کالا‌های تولیدی شرکت‌های تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی از دیگر مزیت‌های این منطقه ویژه اقتصادی بندری است.   چگنی ادامه داد: با توجه به طرح‌های توسعه‌ای سازمان بنادر و دریانوردی در بندر امام خمینی و همچنین استقبال بی‌نظیر سرمایه‌گذاران و بازرگانان از فرصت‌های سرمایه‌گذاری این بندر، در سال‌های آینده شاهد نمود بیشتر استفاده از مزایای مناطق ویژه اقتصادی در رونق اقتصادی و تجاری این بندر راهبردی کشور خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال از ابتدای طرح نوروزی
  • کشف ۸۴۰ کیسه قاچاق انواع مکمل‌های بدنسازی
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • واردات انواع تجهیزات و قطعات راهبردی به مجتمع بندری امام خمینی
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر
  • افزایش دمای هوا در جنوب غرب خوزستان
  • ورود انواع تجهیزات استراتژیک و فرعی به ارزش ۲۶ هزار میلیارد ریال به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد