Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@09:43:54 GMT

سهم خراسان رضوی از بودجه 98 مناسب نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۶۷۵

سهم خراسان رضوی از بودجه 98 مناسب نیست

حمید گرمابی روز شنبه در نشست خبری افزود: بیش از 10 اصلاحیه در ارتباط با بودجه 98 به کمیسیون تلفیق ارائه کرده ام و این موضوع هفته گذشته در اولین جلسه مجمع نمایندگان استان با استاندار جدید خراسان رضوی نیز مطرح شد.
وی اظهار داشت: یکی از دلایل این مشکل که در گذشته هم وجود داشته حجم قابل توجه سرمایه ای است که توسط زائران حضرت امام رضا (ع) وارد این استان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بودجه طرح های سفر رئیس جمهوری به نیشابور هنوز اختصاص پیدا نکرده و سهم این شهرستان در بودجه سال آینده با توجه به جمعیت و ظرفیتهای آن کافی نیست.
گرمابی با اشاره به طرح استانی شدن انتخابات مجلس افزود: استانی شدن انتخابات موجب پررنگ تر شدن نقش احزاب و افزایش سطح تخصصی مجلس می شود و به نمایندگان در اجرای وظایف اصلی آنان که قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است کمک می کند.
وی همچنین اظهار داشت: هر هفته حدود 500 بلیت پرواز برای نقاط مختلف کشور از طریق آژانسهای مسافرتی نیشابور صادر می شود اما این شهر فاقد فرودگاه است و وجود آن ضرورت دارد.
وی گفت: در این راستا 2 میلیارد ریال برای امکان سنجی فرودگاه در نیشابور اختصاص یافته تا طرح توجیهی آن کامل شود.
گرمابی افزود: طرح انتقال و جدا شدن بخش تولید کاتالیست از شرکت اگزوز خودرو خراسان از سال 93 آغاز شده که خلاف منافع مردم نیشابور است و این شرکت را به واحد زیانده تبدیل می کند لذا در حال رایزنی برای بازگشت بخش تولید کاتالیست به مجموعه اگزوز خودرو نیشابور هستیم.
وی اظهار داشت: در حالی که 80 درصد کلید و پریز کشور در نیشابور تولید می شود ممنوع کردن صادرات ریالی برای این صنایع و سایر واحد های صادر کننده مشکلاتی ایجاد کرده است.
وی گفت: با توجه به بحرانی بودن وضعیت آب دشت نیشابور، نیازمند توسعه صنعتی برای حل مشکل بیکاری در این شهرستان هستیم که ایجاد ناحیه صنعتی سرولایت و طاغنکوه به طور جدی پیگیری می شود.
این نماینده مجلس افزود: با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام 30 مدرسه در مناطق محروم نیشابور به تجهیزات گرمایشی مجهز شده و 300 میلیارد ریال در قالب مشارکت اقتصادی به 6 واحد صنعتی این شهرستان اختصاص یافت.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام رضا انتخابات مجلس خراسان رضوی سرمایه مدرسه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه گفت: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر احمدآباد صولت و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.   باقر خدادادی افزود: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.   وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.   مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.   جمعیت دامی شهرستان تربت جام شامل ۳۶۰ هزار راس دام سبک و ۱۲ هزار راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • غاز حرکت دومین کتابخانه سیار تایباد خراسان رضوی