Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-24@22:07:00 GMT

خودروسازان متعهد به رعایت حقوق مردم هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۸۴۴

خودروسازان متعهد به رعایت حقوق مردم هستند


معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت گفت: خودرو‌سازها باید با توجه به مطالبات مردم، تولید روزانه خودرو را به نحوی برنامه‌ریزی کنند که ۸۰ درصد تعهدات مربوط به متقاضیان را پوشش دهد.

به گزارش امتداد نیوز ، فرشاد مقیمی با اشاره به تولید ۸۱۶هزار و ۵۵۳ دستگاه خودرو طی ۱۰ماهه سال جاری افزود: خودرو سازها موظف هستند با افزایش تیراژ تولید برای انجام تعهدات قبلی نسبت به خریداران، اقدام و حداکثر ۲۰ درصد تولید روزانه را می‌توانند به فروش فوری محصولات با قیمت حاشیه بازار اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقیمی در خصوص آن دسته از تعهدات خودروسازان به مشتریان که در شرایط کنونی امکان تحویل آن ها نیست، گفت: خودروسازان مکلف هستند از کلیه سبد خودروهای قابل تحویل نسبت به انجام تعهدات خود در قبال مشتریان اقدام کنند.
وی با تاکید بر اجرای اولتیماتوم وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص احقاق حقوق مردم در فروش خودرو تصریح کرد: سیاست وزارتخانه حمایت حداکثری از مشتریان است لذا کلیه تعهدات قطعی شرکت‌های عرضه کننده خودرو باید با قیمت مندرج در قرارداد به مصرف کنندگان تحویل داده شود و خودرو سازها باید با انجام تعهدات و تسریع در ارایه خودرو به مشتریان مانع از تضییع حقوق مصرف‌کننده و ایجاد نارضایتی شوند.
معاون صنایع وزیر صنعت ، معدن وتجارت در ادامه خاطر نشان‌کرد:صنعت خودرو سازی کشور در شرایط ویژه‌ای قرار گرفته و تولیدکنندگان باید با درک شرایط موجود نسبت به توانمند سازی این صنعت و کاهش وابستگی به خارج از کشور اقدام نمایند.
وی با اشاره به لزوم اجرای اهداف کیفی صنعت خودرو براساس انتظارات و نیازهای مشتریان تصریح‌کرد: میزان تحقق اهداف کیفی در شورای سیاستگذاری خودرو به صورت دوره ای مورد پایش قرار می گیرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند

خریداران بلوک ۸۵درصدی سرخابی‌ها موظفند در برنامه تقدیمی خود محور‌های ۶گانه سازمان خصوصی‌سازی را شامل اهداف کمّی و در برش‌های یک‌ساله رعایت کنند، در صورت عدم‌ایفای تعهدات این سازمان حق فسخ قرارداد واگذاری را خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها روز دوشنبه (سوم اردیبهشت) به‌قیمت هر سهم استقلال ۳ هزار و ۴۶ ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۵۸۰ ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس ۶ بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

همچنین ۱۰ درصد این معامله باید به‌صورت نقدی و ۹۰ درصد دیگر به‌صورت اقساطی انجام شود، و بخش نقدی قطعی شده است و بخش اقساطی هم در اقساط ۶ ماهه توسط کنسرسیوم‌ها پرداخت خواهد شد.

بر این اساس خریدار موظف است در برنامه تقدیمی خود برای اداره و توسعه بنگاه، محور‌های زیر را هدف‌گذاری نماید. این برنامه که می‌باید شامل اهداف کمّی و در برش‌های یک‌ساله باشد، جزء تعهدات خریدار است و به‌طور منظم مورد پایش قرار خواهد گرفت. در صورت عدم‌ایفای تعهدات این بند سازمان خصوصی‌سازی حق فسخ قرارداد واگذاری را خواهد داشت.

الف ـ پیش‌بینی منابع درآمدی جدید و پایدار و افزایش درآمد از محل منابع فعلی.

ب ـ مدیریت هزینه و راهبرد جذب بازیکنان و کادر فنی.

ج ـ کاهش بدهی‌های معوق.

د ـ خروج از زیان انباشته و سودآوری پایدار شرکت.

ه ـ برنامه تقویت و توسعه تیم‌های پایه و کسب درآمد از این محل؛ و ـ هدف‌گذاری جایگاه و رتبه تیم بین باشگاه‌های ایران و آسیا.

دیگر خبرها

  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند | غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند
  • وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو