Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارسا مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان:خبر سقوط هواپیمای MD شرکت زاگرس در مسیر تهران زاهدان که در برخی کانال‌ها منتشر شده است کذب است.

وی افزود: این هواپیما به علت وزش شدید باد پس از اجرای طرح پروازی از باند ۱۷ فرودگاه بین المللی زاهدان در ساعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۱:۰۰ به سلامت به زمین نشست.

به گفته وی هر هفته پرواز شرکت‌های هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، آسمان، ماهان، آتا و قشم ایر از فرودگاه بین المللی زاهدان به نقاط مختلف کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/ز

خبرسقوط پرواز مسیر تهران زاهدان تکذیب شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این نشست تخصصی باهدف آشنایی  بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تغییرات فیزلوژیک در دوران سالمندی و با همکاری مديريت سازمانهاي مردم نهاد و خيرين سلامت دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی و با حضور 40 نفر از بانوان شاغل در سطح ستاد مرکزی و امور ارومیه برگزار شد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در امور بانوان در خصوص برگزاری این نشست تخصصی اظهار داشت: این نشست یکی از برنامه های هفته ملی سلامت بانوان بوده که به همت امور زنان و خانواده شرکت  آب و فاضلاب برگزار و در آن، مراحل تکامل فیزلوژیک زنان، عوامل متاثر کننده سالمندی، آمادگی برای مواجهه و معرفی روش های پیشگیری از انواع آسیب های این دوره بیان شد.

وی، استمرار برگزاری کلاس حرکات اصلاحی برای بانوان شاغل و همسران کارکنان مرد، برنامه ریزی برای برگزاری کلاسهای آموزشی دارت، تیراندازی، تنیس روی میز برای بانوان شاغل را از جمله فعالیتهای انجام شده بمناسبت هفته سلامت در بین کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی عنوان کرد.

 

دیگر خبرها

  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان