Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@15:05:29 GMT

راه ارتباطی 20 روستای میاندوآب بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۸۷۱

راه ارتباطی 20 روستای میاندوآب بازگشایی شد

علیرضا اشرف زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش برف طی 2 روز گذشته در این شهرستان، سبب اختلال در تردد خودروها در محورهای ارتباطی و بسته شدن راه های روستایی منطقه باروق در این شهرستان شد.
وی ارتفاع برف در مناطق کوهستانی این منطقه را بین 20 تا 30 سانتی متر اعلام کرد.
وی ادامه داد: هم اکنون تمامی محورهای اصلی و روستایی میاندوآب به ویژه روستاهای بخش باروق باز بوده و تردد در آنها بدون هیچ مشکلی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در سال جاری بیش از 60 تن نمک در محورهای اصلی و فرعی این شهرستان توسط گروه های راهداری مورد استفاده قرار گرفته است و 150 هزار مترمکعب برف نیز برفروبی شده است.
به گزارش ایرنا، بخش باروق میاندوآب از مناطق کوهستانی و سخت گذر این شهرستان به شمار می رود و با بارش برف، تردد در راه های ارتباطی آن با مشکل مواجه می شود. 
بخش باروق با دارا بودن 72 روستا و با جمعیت بالغ بر 24 هزار نفر در جنوب شرقی میاندوآب در منطقه ای کوهستانی قرار گرفته است. 
9871/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بارش برف جنوب شرقی راه ارتباطی میاندوآب جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی، تمام محورهای برون شهری کشور تردد روان گزارش شده است.

کد خبر 6082261 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • سیل راه ارتباطی بیش از ۸۰ روستای نیکشهر را مسدود کرد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است