Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از دستگیری مدیرعامل موسسه کاریابی در جنوب شرقت تهران با 50 فقره کلاهبردای خبر داد که به بهانه پیدا کردن کار، از مالباختگان 300 تا 800 هزار تومان وجه نقد دریافت کرده بود.

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی عزیر خانی"در توضیح این خبر، بیان داشت: پرونده ای از دادسرای ناحیه 10 مبنی کلاهبرداری مدیرعامل موسسه کاریابی در جنوب غرب تهران به این پایگاه ارجاع که تعدادی از شهروندان جویای کار با مراجعه به موسسه کاریابی مبالغی را برای معرفی کار پرداخت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول گفت: مالباختگان که از طریق سایت دیوار و روزنامه با موسسه آشنا شده بودند در ابتدا با مدیرعامل موسسه مشاوره می شدند و مبلغ 25 هزار تومان بابت حق المشاوره پرداخت می کردند و سپس مبلغ 300 تا 800 هزار تومان به امید اینکه ظرف مدت یک هفته برایشان کار مناسب معرفی می شود ، پرداخت کرده اند. ولیکن از تاریخ دریافت وجوه دیگر موسسه با آنها تماسی گرفته است

وی گفت: تیمی از ماموران پایگاه هشتم بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند و مشخص شد که خبر صحت دارد و تعدادی افراد جویای کار به موسسه مذکور مراجعه و مبالغی را پرداخت کرده اند ولیگن شغلی برای آنها معرفی نشده است.

سرهنگ عزیر خانی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی مدیرعامل موسسه دستگیر و در همان بازجوئی اولیه به 50 فقره کلاهبرداری و دریافت مبالغی از مشتریان موسسه اعتراف کرد.

رئیس پایگاه هشتم افزود: تا کنون تعدادی از مالباختگان شناسایی و شناسایی سایر مالباختگان در دستور کار قرار داد و شهروندانی که به این شیوه از آنان مبالغی دریافت شده است می توانند برای پیگیری پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کنند.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودروی کاروان معاون رئیس جمهور همراه نوبخت واژگون شد+ جزییات 8 شرور مشهدی وسط خیابان راننده جوان را تکه تکه کردند فیلم لحظه حمله ده ها پسر جوان با گلوله برفی به 2 دختر در پارک ائل گلی تبریز / 2 تن دستگیر شدند + تصویر اولین فیلم و عکس از لحظه دستگیری مرد مسلح در رشت توسط نوپو ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اخراج دانشجوی دکتری به خاطر تقلب از دانشگاه تهران ! این زن جوان چرا در پرواز هواپیمای بویینگ 707 بود ؟+ عکس سهیل کوچولو چگونه مقابل چشمان پدرش جان باخت / مادر این بچه شوکه شده است+ عکس مرد تهرانی همسر سابق اش را به خاطر وضعیت دختر جوانش کشت +عکس ماجرای مفقودشدن یک زن در الیگودرز چه بود؟ سردار احمد فضائلی درگذشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: کلاهبرداری روزنامه پلیس اخبار حوادث پلیس آگاهی کلاهبرداری مالباختگان رئیس دستگیر شد عکس فیلم زن صبح مادر مشهد زندگی مرد دختر جوان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل

مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کار وزارت کار با اشاره به اینکه سامانه جستجوی شغلی بستری مناسب برای رقالبت سالم میان دفاتر کاریابی ها است گفت:کاریابی های برتر استفاده کننده از این سامانه معرفی می شوند. - اخبار اقتصادی -

امید ملک، مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کار وزارت کار در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ،  سامانه جستجوی شغل را بستر مناسبی برای رقابت سالم میان دفاتر کاریابی به عنوان یکی از بازیگران زیست بوم اشتغال مطرح کرد.

وی افزود: تغییرات سریع دنیای کار و ظهور فن آوری های جدید سبب پیدایش مشاغل جدید و متنوع شده و  باعث تغییر ماهیت بسیاری از مشاغل شده است. برای اینکه افراد بتوانند در طول زندگی خود مشاغل همسو با علایق و ارزش­هایشان را دنبال کنند مجبورند ضمن پیش بینی تغییرات، بطور مداوم مهارت­ ها و شایستگی های خود را با نیاز بازار کار را ارتقاء دهند.

ملک گفت: دفاتر کاریابی با ارایه آمار و اطلاعات شفاف و قابل اعتماد در سریع­ترین زمان ممکن از طریق ابزارهای کاربر پسند مانند سامانه جستجوی شغل می توانند در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی موثر واقع شوند و نیاز کاربران مختلف مانند کارجویان و کارفرمایان را مرتفع نماید.

مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کاربیان کرد: به منظور ایجاد محیطی سالم در جهت بهینه سازی عملکرد دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی و بهره وری مطلوب از سرمایه، نیروی انسانی و امکانات موجود و تحقق اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توانمندی‌های سیستمی و مدیریتی دفاترکاریابی بر اساس عملکرد آنان در سامانه جستجوی شغل مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت. پیش بینی می گردد با تشویق دفاتر کاریابی برتر زمینه رقابت سالم برای فعالیت آنان فراهم گشته و با بهبود سطح کیفی خدمات کاریابی، میزان اثربخشی آنان در تعدیل و تنظیم بازار کار افزایش یابد.

مدیر کل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی وهدایت نیروی کار وزارت تعاون درتشریح عملکرد این سامانه گفت؛ در 10 ماهی که از آغاز به کار این سامانه می گذرد تعداد  330هزار نفر نیروی کار در سامانه ثبت نام کرده اند.  از این تعداد 163 هزار نفر روزمه خود را تکمیل کرده و درخواست شغل داده اند.

وی درباره استقبال کارفرمایان از این سامانه بیان داشت در این مدت  بیش از 30 هزار کارفرما در سامانه  ثبت نام کردند و 320 هزار فرصت شغلی را به ثبت رسانده اند.

مدیر کل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی وهدایت نیروی کار وزارت کار افزود: برای 113 هزار نفر از کارجویان توسط دفاتر کاریابی معرفی نامه جذب صادر شده و حدود  35 هزار نفر از آنان مشغول بکار شده اند.                

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل