Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:13:57 GMT

مودریچ به شایعات جدایی از رئال پایان داد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۹۱۴

مودریچ به شایعات جدایی از رئال پایان داد

لوکا مودریچ امشب بهترین بازیکن رئال در برتری 2-0 مقابل سویا بود و یک گل هم به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال در شبی که مودریچ بهترین بازی فصل خود را به نمایش گذاشت، یک پیروزی دلچسب و حیاتی را برابر سویا کسب کرد و به رتبه سوم رسید. مودریچ که شایعات زیادی در مورد جدایی اش از رئال در پایان فصل و رفتنش به اینتر به گوش می رسد، امروز از علاقه اش برای تمدید خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره کروات و بهترین بازیکن دنیا در سال 2018 در مورد بازی گفت:« بسیار خوشحالم چرا که بازی فوق العاده ای انجام دادیم. هم خوب بازی کردیم و هم سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم. این همان مسیری است که باید طی کنیم.»

 

 

 

 

مودریچ ادامه داد:« یک ماه و نیم اخیر، از لحاظ بدنی شرایط بسیار بهتری پیدا کرده ام. حالا راحت تر در زمین بازی می کنم و بهتر به تیم کمک می کنم. این یکی از بهترین بازی ها من بود و البته کل تیم عالی بازی کرد. همه دویدند و جنگیدند و همانطوری بودیم که هواداران انتظار دارند. به چنین بازی و چنین بردی نیاز داشتیم.  باید شادی را به هواداران هدیه می کردیم و با پیروزی در این بازی مهم، روحیه مناسبی برای ادامه فصل گرفتیم.»

 

تغییر محسوس در عملکرد رئال:« چیز خاصی تغییر نکرد؛ بلکه امروز هر بازیکن بازی واقعی خود را به نمایش گذاشت. امروز هر کسی وظیفه اش را به بهترین شکل انجام داد. تیمی سازمان یافته در تمام نقاط زمین بودیم و در واقع رئال همیشه باید اینطور باشد.»

 

لالیگا:« نباید به بارسلونا فکر کنیم و به اینکه فاصله، چند امتیاز است. باید بازی به بازی پیش برویم و سه امتیازها را کسب کنیم. نگران بارسا بودن مشکلی را حل نمی کند. تا روز آخر برای قهرمانی می جنگیم.»

 

شایعات جدایی:« یک سال و نیم از قراردادم باقی مانده و باید بگویم که مثل روز اول از حضورم در رئال خوشحالم. هدف من تمدید کردن و ادامه کار در رئال برای سال های بیشتر است. از بابت تمدید، نگرانی خاصی ندارم و آسوده خاطر هستم.»

 

رئال مادرید لوکا مودریچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید لوکا مودریچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچستر سیتی به میدان رفت و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی شکست دهد و حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شود.

شاگردان پپ گواردیولا در حالی در این بازی شکست خوردند که در اکثر دقایق این دیدار مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و فرصت‌های بسیار زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به درستی از این فرصت‌ها استفاده کنند و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید که درخشش لونین باعث حذف آنها شد.

بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان پس از پایان این بازی از عملکرد رئال مادرید به دلیل دفاع مطلقی که خصوصا در نیمه دوم به نمایش گذاشت انتقاد کردند اما آنری معتقد است که عملکرد رئال در این بازی فوق العاده بود.

او در گفتگو با سی بی اس اسپورت اظهار داشت:« چیزی به نام دفاع کردن وجود دارد. ما می‌توانید با دفاع کردن خوب بازی را کنترل کنید.  بسیاری از مردم می‌گویند که سیتی بهترین تیم بود اما دفاع کردن هم بخشی از فوتبال است. من فکر می‌کنم بهترین تیم که همان تیمی بود که بهتر دفاع کرد توانست صعود کند.

دنی کارواخال خیلی زود در این بازی کارت زرد گرفت اما در برابر گریلیش به خوبی دفاع کرد و پس از آن توانست جرمی دوکو را مهار کند. عملکرد او واقعاعالی بود. به صورت کلی نمایش دفاعی رئال مادرید در این بازی خیره کننده بود.»

دیگر خبرها

  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند
  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • رئیسی با این تصاویر به شایعات درباره عمل کردنش پایان داد
  • اعتراف ناجی رئال: مودریچ در پنالتی‌ها کمکم کرد!
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • بهترین راه توقف تنش در منطقه، پایان دادن به جنگ در غزه است