Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:44:46 GMT

۱۸۰۰ فرصت جدید شغلی در نمین ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۹۵۳

۱۸۰۰ فرصت جدید شغلی در نمین ایجاد شد

به گزارش خبرنگار مهر، عاطف ناصری شامگاه شنبه در جلسه بررسی طرح‌های اشتغالزایی در شهرستان نمین تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت‌های انجام یافته می‌توان به جرات از شهرستان نمین به عنوان یکی از شهرهای پیشتاز استان در ایجاد اشتغال یاد کرد.

وی افزود: آمار اشتغال موجود راستی‌آزمایی شده و طبق لیست اعلامی از سوی تامین اجتماعی شهرستان نمین افراد دارای کار از کد بیمه‌ای برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نمین یادآور شد: به دلیل اینکه قسمت عمده‌ای از صنایع استان در محدوده شهرستان نمین واقع شده است، این شهرستان از پتانسیل‌ مناسبی در بخش‌های مختلف از جمله صنعت گردشگری برخوردار بوده تا در افزایش آمار اشتغال نیز بیش از گذشته موفق ظاهر شد.

وی اضافه کرد: شهرستان نمین با دارا بودن شهرک صنعتی شماره دو، ناحیه صنعتی نوجه‌ده، منطقه ویژه اقتصادی و شهرک خصوصی آرتا پلاست ضمن بالا نگه داشتن میزان ایجاد اشتغال از سهمیه اختصاص یافته توانسته است از ابتدای سال ۹۷ تا پایان دی ماه در موضوع کارافرینی موفق عمل کند.

 ناصری ادامه داد: با توجه به راه اندازی فازهای جدید شرکت‌های خصوصی و احداث کارخانجات متعدد در منطقه ویژه اقتصادی نمین امیدواریم شاهد افزایش اشتغال در سال آتی باشیم.

کد خبر 4517756

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ انور ابراهیم با اشاره به امضاء توافقنامه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی با مشارکت کشور همسایه تصریح کرد: این طرح تا پایان سالجاری میلادی با هدف تقویت ارتباطات فرامرزی و تسریع رشد اقتصادی عملیاتی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود: بر اساس این توافقنامه هر دو طرف برای تقویت جریان فرامرزی کالا، سامانه ترخیص بدون گذرنامه را در مرز‌های دو کشور اجرایی خواهند کرد.
انور ابراهیم اعلام کرد: در این منطقه ویژه اقتصادی مشوق‌های تجاری بسیار مناسبی برای جذب سرمایه گذاران ازجمله جایگزینی نرخ مالیات بر درآمد ثابت ۱۵ درصد ویژه کارگران ماهر خارجی به جای ۳۰ درصد، صدور ویزای چند بار ورود برای تجار و کارگران خارجی و تخفیف‌های مالیاتی در نظر گرفته شده است.
ایجاد منطقه‌ای که به علت ارائه مشوق‌های مناسب به جز شرکت‌های سنگاپوری می‌تواند شرکت‌های جهانی را که با محدودیت‌های منابع موجه اند؛ جذب کند.
شرکت‌های مالزیایی نیز به گفته کارشناسان می‌توانند از مزایای انباشتگی ثروت در این منطقه ویژه اقتصادی به نفع خود بهره برداری کنند.
منطقه ویژه اقتصادی جوهور - سنگاپور به تعبیر نخست وزیر مالزی موجب تغییر بازی در اقتصاد این کشور در قالب ایجاد صنایع پیشرفته‌تر، ادغام زنجیره‌های تامین جهانی و فرصت‌های فراوان برای شرکت‌های کوچک و متوسط خواهد شد.
دولت مالزی همچنین متعهد به ایجاد شهری متشکل از انواع شرکت‌های دانش بنیان پویا شد تا این کشور را در ردیف بیست کشور برتر دنیا در حوزه دانش بنیان‌ها قرار دهد و مالزی را به قطب مرکز نوآوری و کارآفرینی تبدیل کند.
نخست وزیر مالزی همچنین از اختصاص بودجه سه میلیارد رینگیتی برای رونق فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و ارائه ایده‌های نوین تجاری خبر داد......... مصاحبه‌ها ........
۱) انور ابراهیم - نخست وزیر مالزی
۲) رفیضی راملی - وزیر اقتصاد مالزی

دیگر خبرها

  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • ثبت۳۱۷هزار فرصت شغلی در سامانه جستجوی شغلی
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند ۸۰میلیون یورو سرمایه‌گذاری کردند
  • تحقق اشتغال ۱۷۸ درصدی استان مرکزی در سال ۱۴۰۲
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند
  • اشتغال بیش از ۲ هزار نیروی بومی استان بوشهر در منطقه ویژه پارس