Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی تماس با سامانه 125 مبنی بر گرفتاری یک بانوی 45 ساله مهابادی در داخل گودال اتاقک تانکر سوخت در یک منزل مسکونی که در گذشته برای ذخیره سوخت استفاده می شد، تیم امداد و نجات ایستگاه مرکزی به محل اعزام شدند و با تجهیزات مربوطه اقدام به خارج کردن این فرد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی علت این حادثه را رعایت نکردن موارد ایمنی در قراردادن سرپوش این اتاقک عنوان کرد و اظهار داشت: ماموران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات لازم فرد مصدوم را که در داخل این گودال حبس شده بود، بیرون کشیده و به مرکز درمانی انتقال دادند.
مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد به مردم توصیه کرد که در مواقع بروز حوادث از ازدحام در محل حادثه به خصوص حریم چاه ها و گودال ها پرهیز کنند تا ماموران امداد و نجات در انجام وظیفه و کمک به مصدومان با مشکل مواجه نشوند.
به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال تاکنون 460 ماموریت شامل 413 مورد شهری و 46 مورد خارج از محدوده شهری، امسال در زمینه امداد و نجات در این شهرستان انجام شده است.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، 42 نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می دهد.
9903/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری امداد و نجات حبس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک پروژه کارگاهی در شرق تهران خبر داد و گفت: در این حادثه ۶ نفر جان خود را از دست دادند. - اخبار اجتماعی -

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 13 و 2 دقیقه ظهر امروز وقوع یک آتش‌سوزی در سوله‌ای با چند اتاقک به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که در ادامه نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش‌سوزی یک اتاقک به مساحت 10 متر بوده که در این حادثه 6 نفر کشته و یک نفر مصدوم شده که تحویل عوامل اورژانس شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: کارگران کشته شده از اتباع بوده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن
  • زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد