Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی وعده داد که در صورت انتخاب به عنوان وزیر خارجه این رژیم، روابط پنهانی با برخی کشور‌های عربی را علنی خواهد کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ایوب قرا» وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی مدعی شد که در صورت انتخاب به عنوان وزیر خارجه، با ۲۰ کشور عربی روابط علنی برقرار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته پایگاه i۲۴ انتخابات پارلمانی (کنست) نهم آوریل آتی برگزار خواهد شد و «ایوب قرا» وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی که از طائفه دروزی‌هاست و ارتباط نزدیکی با نتانیاهو دارد؛ در جشنواره فرهنگی «شنبه» در «بئر السبع» گفت: طبیعی است که در دولت آتی، خواستار پست وزارت خارجه باشم.

او وعده داد که به کشور‌هایی که تا کنون هیچ یک از وزرای صهیونیستی به آن‌جا سفر نکرده‌اند، برود.

«ایوب قرا» در ۳۰ اکتبر سال گذشته میلادی در کنفرانس بین‌المللی ارتباطات در دبی، به سخنرانی پرداخت.

روابط تل آویو با کشور‌های عربی به خصوص کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس در سال ۲۰۱۸ بی پروا توسعه یافت؛ به طوریکه نتانیاهو به عمان سفر کرد و تعدادی از وزرای صهیونیست به امارات سفر کردند و برای اولین بار پرچم و سرود رژیم صهیونیستی در مسابقات ورزشی در امارات خوانده و برافراشته شد.

به نوشته i۲۴ که یک وبسایت صهیونیستی است، گزارش‌های خبری از توسعه روابط میان رژیم صهیونیستی و کشور‌های عربی خلیج فارس به خصوص عربستان سعودی حکایت دارد و نتانیاهو دائما از توسعه روابط با کشور‌های که آن‌ها را «میانه‌رو و تأثیر گذار در خاورمیانه» می‌نامد، سخن می‌گوید. او اخیرا مدعی شده است که «در روابط اسرائیل با کشور‌های عربی انقلاب به وجود آمده است.»

«ائتلاف علیه ایران» کلید واژه مشترک تمامی محافل ضد ایرانی در رژیم صهیونیستی و کشور‌های عربی همسو با عربستان سعودی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر صهیونیست نتانیاهو صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها: ما شمال را از دست دادیم

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نظرات شهرک نشینان شمال را در مورد جنگ جاری با لبنان و اجماع در مورد ناامیدی از بازگشت با توجه به بی توجهی کابینه صهیونیستی و نبود امنیت اقتصادی و هرگونه افق آینده بررسی کرد.

براساس گزارش المیادین، در گزارشی که شبکه ۱۲ این رژیم پس از انجام چندین مصاحبه با شهرک نشینان ارائه کرد، آمده است که شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی هیچ افق آینده‌ای ندارند و از وعده‌هایی که به سختی به آنها می‌رسد مستاصل هستند و نمی‌دانند چه زمانی به خانه‌های خود باز خواهند گشت. 

 این کانال اظهارات سران صهیونیست را در مورد شمال نشان داد، از جمله بیانیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر که گفته بود: امنیت را نه تنها به جنوب، بلکه به شمال نیز باز می‌گردانیم. یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز درباره شمال اراضی اشغالی گفت: ما مردم را بدون محافظت رها نخواهیم کرد.

از سویی دیگر هرزی هالیوی،  رئیس ستاد ارتش صهیونیستی در همین راستا گفت: ما متعهد می‌شویم که ساکنان شمال به وضعیت امنیتی متفاوتی بازگردند. 

گای وارون، نویسنده این گزارش کانال ۱۲ صهیونیستی تأیید کرد که با وجود این وعده‌ها ۶۵ هزار شهرک نشین از شمال تخلیه شده اند و صهیونیست‌های باقی مانده در زیر موشک‌ها و آژیر‌ها زندگی می‌کنند.

وارون شلیک بیش از ۳۰۰۰ گلوله راکت و نزدیک به ۱۰۰۰ موشک ضد زره دقیق به سمت الجلیل را علاوه بر ده‌ها پهپاد انتحاری را تایید کرده و افزود: این واقعیت همراه با این حقیقت است که مشخص نیست تا چه زمانی جنگ ادامه خواهد داشت، خانواده‌های صهیونیست را هر روز مجبور می‌کند تصمیم بگیرندبه یک آپارتمان ثابت در مکانی امن‌تر بروند یا نه.

 یکی از اهالی شهرک گورن به کانال ۱۲ صهیونیستی گفت: ما نه آینده‌ای داریم و نه امنیت اقتصادی، حتی اگر یک توافق سیاسی وجود داشته باشد، فکر نمی‌کنم به خانه‌هایمان بازگردیم.

وارون خاطرنشان کرد که شمال اراضی اشغالی متاثر از درگیری‌های مداوم در مرز با لبنان است و به همین دلیل است که کسب و کارها با مشکل روبرو، تعطیل یا نیمه تعطیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هرتزوگ: بایدن دوست فوق‌العاده‌ای برای اسرائیل است
  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • صهیونیست‌ها: ما شمال را از دست دادیم
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • کلمبیا، رژیم صهیونیستی را تهدید به قطع روابط سیاسی کرد
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • بازگشت اسد به دنیای عرب