Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ احداث خانه امید بازنشستگان با حضور مسئولان کشوری و استانی در پارک آی‌تی سنندج به زمین زده شد. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، چند سالی است که احداث خانه امید بازنشستگان در استان کردستان به یکی از موضوعات بحث‌برانگیز تبدیل‌شده، قرار بود در سال‌های گذشته کلنگ این خانه که به نظر می‌رسید امیدی را در بازنشستگان ایجاد می‌کند بر زمین زده شود اما هر بار به‌دلیل مشکلات و مانع‌تراشی‌های برخی از مسئولان، شهرداری و اعضای شورای شهر به عقب می‌افتاد تا اینکه بألاخره امروز عملیات ساخت این خانه با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، استاندار و برخی از نمایندگان کردستان در این شهر کلنگ‌زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه امید ویژه بازنشستگان استان کردستان پنجاه‌مین خانه امید کشور است که در مساحت یک‌هزار مترمربع در پارک آی‌تی سنندج ساخته می‌‌شود و 50 میلیارد ریال اعتبار مصوب دارد.

کردستان| وعده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کردستان| اولویت جذب در 200 شرکت با فرزندان بازنشستگان است احداث خانه امید برای بازنشستگان/ یکسان سازی حقوق

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این آئین وعده داد که خانه امید ویژه بازنشستگان استان کردستان 18 ماهه به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است؛ کلنگ‌زنی خانه امید بازنشستگان شهرستان سقز و دیدار با بازنشستگان از دیگر برنامه‌های معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در سفر به استان کردستان است.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج ،پایتخت دف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، علاوه بر هنرمندان دف نواز کردستان، کسانی هستند که پیشه دف سازی را زنده نگه داشته اند.

استان کردستان مهد هنر است و هنرمندان فراوانی در این دیار مشغول خلق آثار منحصر به فردی هستند، در این میان دف و دف نوازی را می‌توان یکی از هنر‌های منحصر به فرد کردستانی‌ها دانست.

هنر دف سازی و دف نوازی به عنوان یکی از هنر‌های سنتی و قدیمی کردستان، در استان از اهمیت زیادی برخوردار است حمایت همه جانبه از سازندگان این دف سنتی ضرورتی است انکار ناپذیر.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج
  • مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان