Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@19:28:46 GMT

تساوی پرگل شهرداری آستارا مقابل میهمان اردبیلی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۷۱۳۷

تساوی پرگل شهرداری آستارا مقابل میهمان اردبیلی

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه عصر شنبه در زمین ورزشی شهدای سیبلی آستارا برگزار شد و در نیمه اول تیم آستارا یک گل زد و در نیمه دوم، تیم میهمان گل عقب افتاده را جبران کرد و شهرداری آستارا دو گل دیگر به ثمر رساند و در وقت اضافه نیمه دوم، تیم اردبیل دو گل از روی نقطه پنالتی وارد دروازه میزبان کرد.
دو بازیکن شهرداری آستارا در دقایق پایانی با دریافت کارت قرمز اخراج و از بازی بعدی تیم خود محروم شدند و قضاوت دیدار بر عهده قابل قراملکی، جلیل بنی هاشم و حجت حیدری فر از استان آذربایجان شرقی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل های آستارا را مبین رضاپور دقیقه 16، ابراهیم بزرگی دقیقه 71 و رضا فخری دقیقه 85 و گل های اردبیل را رامین خلیل پور دقیقه 49 و رضا مقدم دقایق 96 و 98 به ثمر رساندند.
تیم شهرداری آستارا در گروه اول مسابقات لیگ دسته سوم کشور با 10 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و در بازی بعدی ، پنجم بهمن ماه مهمان موکریان مهاباد خواهد بود.
بازی های مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم ایران در قالب سه گروه 10 تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و تیم های اول و دوم هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته دوم کشور صعود خواهند کرد.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در آن ساماندهی شده است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان آذربایجان شرقی بازی رفت و برگشت شهرداری فوتبال جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس

اودینزه با سرمربی جدید خود مقابل رم قرار می گیرد.

اودینزه به دنبال تداوم نتایج ضعیف خود د‌ر فصل ۲۰۲۳/۲۴ بازهم تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرد. گابریله چوفی اخراج شد و فابیو کاناوارو جای او را روی نیمکت اودینزه گرفت. 

اودینزه فاصله زیادی تا منطقه سقوط ندارد و امیدوار است با ورود کاناوارو اوضاع تغییر کند. اولین تجربه کاناوارو به عنوان سرمربی اودینزه، تقابل ۲۰ دقیقه ای مقابل رم است. ۲۰ دقیقه پایانی دیدار نیمه تمام اودینزه و رم فرداشب برگزار می شود. این بازی تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۱-۱ در جریان بود که ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد. سه امتیاز این بازی هم برای رم و هم برای اودینزه بسیار ارزشمند است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!