Web Analytics Made Easy - Statcounter

قلندری مسئول اداره بازرگانی صنعت و معدن و تجارت مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: مرحله سوم توزیع گوشت مرغ منجمد با قیمت تعادلی و دولتی از امروز عصر در مهاباد شروع شده است.

وی با اعلام توزیع گوشت تا پایان هفته ادامه می‌یابد افزود: گوشت مرغ در نظر گرفته شده به قیمت هر کیلو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلندری ادامه داد: برای توزیع گوشت ۲۷ واحد صنفی مستقر در نقاط پر رفت و آمد با دسترسی آسان شهر نظیر، میدان ملاجامی_ خیابان سید نظام _. فلکه هژار_خیابان طالقانی شرقی_ فلکه شهرداری_ فرهنگیان_ موکریان _. میدان استقلال_ شهرک کارمندان_ فلکه بازارچه و کوچه روبرو اداره کار درنظر گرفته شده است.

مسئول اداره بازرگانی صنعت و معدن و تجارت مهاباد گفت: همچنین مراکز توزیع گوشت  گرم  مرغ با قیمت هر کیلو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در فلکه شهرداری و میدان آردی شهر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / ه

مراکز توزیع گوشت مرغ منجمد در مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد