Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@10:27:38 GMT

مهار آتش در ساختمان قدیمی + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۷۲۱۹

مهار آتش در ساختمان قدیمی + عکس

حوادث رکنا: آتش سوزی ساختمان متروکه قدیمی در خیابان خوش، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، این حادثه ساعت 09:50 دیروز رخ داد و پس از اطلاع رسانی آن به سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 85 و 52 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران خود را به خیابان خوش، بالاتر از مرتضوی، نرسیده به خیابان مالک اشتر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رحیم سلیمی فر افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی، در زیرزمین یک ساختمانی قدیمی و متروکه دو طبقه به مساحت تقریبی 50مترمربع که آتش سوزی رخ داده بود و دود و آتش به سرعت از طریق راه پله ها در حال سرایت به طبقات بالا، ساختمانهای مجاور و اتاقک برق در مجاورت این ساختمان بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با بکارگیری نردبان دستی، تجهیزات خاموش کننده و دستگاه های تنفسی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

وی افزود: نیروهای عملیات با تلاش فراوان، آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت آتش به ساختمان های همجوار جلوگیری به عمل آوردند.

در پایان، آتش نشانان به وسیله فن های فشار قوی، دود غلیظ محبوس شده در ساختمان را تخلیه و محل را کاملا ایمن سازی کرده و محل را تحویل عوامل انتظامی و برق داده و پایان مامورین خود را اعلام کردند

گفتنی است: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودروی کاروان معاون رئیس جمهور همراه نوبخت واژگون شد+ جزییات 8 شرور مشهدی وسط خیابان راننده جوان را تکه تکه کردند فیلم لحظه حمله ده ها پسر جوان با گلوله برفی به 2 دختر در پارک ائل گلی تبریز / 2 تن دستگیر شدند + تصویر اولین فیلم و عکس از لحظه دستگیری مرد مسلح در رشت توسط نوپو ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اخراج دانشجوی دکتری به خاطر تقلب از دانشگاه تهران ! این زن جوان چرا در پرواز هواپیمای بویینگ 707 بود ؟+ عکس سردار احمد فضائلی درگذشت +عکس ماجرای مفقودشدن یک زن در الیگودرز چه بود؟ سهیل کوچولو چگونه مقابل چشمان پدرش جان باخت / مادر این بچه شوکه شده است+ عکس مرد تهرانی همسر سابق اش را به خاطر وضعیت دختر جوانش کشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه اخبار حوادث آتش سوزی عکس قدیمی آتش ساختمان عکس فیلم زن صبح مادر مشهد زندگی مرد دختر جوان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: این آتش سوزی ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه اعلام شده بود که با حضور شش گروه از آتش نشانان پس از حدود سه ساعت مهار شد.

محمدامین لیاقت افزود: این مغازه دوطبقه بوده که طبقه فوقانی آن انبار بود و به علت اینکه پشت این مغازه نیز پارکینگ عمومی بود، شدت گرمای آتش موجب خسارتی به شماری از ماشین های متوقف در پارکینگ شد.

وی گفت: این آتش سوزی خسارت جانی نداشت و خسارت مالی و علت حادثه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید؛ فوت دو تن بر اثر تصادف در بندرعباس

پیشتر در فضای مجازی گفته شده بود در این حادثه چندین مغازه آنش گرفته که آتش نشانی این خبر را تکذیب کرد.

دیگر خبرها

  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس