Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌ جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج اسدالله کریمی هویه، پدر بزرگوار شهیدان سرافراز نجفعلی، قدرت الله و ولی الله کریمی هویه را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس‌ جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج اسدالله کریمی هویه، پدر بزرگوار شهیدان سرافراز نجفعلی، قدرت الله و ولی الله کریمی هویه، از درگاه خداوند بزرگ برای آن سفر کرده رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج اسدالله کریمی هویه، پدر بزرگوار شهیدان سرافراز نجفعلی، قدرت‌الله و ولی‌الله کریمی هویه، از افتخار آفرینان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

این پدر دریادل، برای پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب، سه سرمایه گرانقدر زندگی خود را در یک روز و در یک عملیات حماسی، تقدیم استقلال و سرفرازی ایران اسلامی کرد و تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت را برای آیندگان و پویندگان این مسیر نورانی، به یادگار گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به ملت شهید پرور استان اصفهان به ‌ویژه مردم شریف فلاورجان و خانوادة محترم این مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن سفر کرده رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

 حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: روحانی پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی لاریجانی با انتشار پیامی درگذشت مادر بهروز نعمتی، نماینده پیشین مجلس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای بهروز نعمتی

درگذشت مادر گرمی تان موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

اینجانب خود را در اندوه جنابعالی شریک دانسته،ضمن عرض تسلیت صمیمانه به شما، اخوان گرامی، خانواده معززو دیگر بستگان، از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه، شادی روح و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

علی لاریجانی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899351

دیگر خبرها

  • عروس امام خمینی درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت