Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این اطلاعیه آمده است: تمامی مدارس شهرستان خنداب در مقاطع تحصیلی مختلف کار خود را فردا(یکشنبه) به دلیل یخ زدگی سطح معابر و سرما از ساعت 9 صبح آغاز می کنند.
اطلاعیه می افزاید: مدارس مقاطع تحصیلی مختلف شهری و روستایی خمین، آشتیان و فراهان نیز در فعالیت آموزشی نوبت صبح یک ساعت تاخیر خواهند داشت.
بارش برف سنگین و افت شدید دمای هوا در روز شنبه نیز تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان سربند در نواحی شهری و روستایی،مقاطع تحصیلی مختلف روستاهای خمین، مراکز پیش دبستانی و ابتدایی حوزه شهری، مدارس ابتدایی خنداب، ابتدایی آشتیان تمامی مهدهای کودک و مراکز توانبخشی استان مرکزی را در نوبت صبح به تعطیلی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین فعالیت آموزشی مقطع متوسطه اول و دوم شهری خمین ،همه دوره های تحصیلی روستایی شازند، دوره متوسطه اول و دوم مدارس آشتیان، مدارس شهری و روستایی تفرش و نواحی یک و 2 ، مراکز پیش دبستانی و همه دوره های تحصیلی شهری و روستایی اراک و همچنین مدارس کمیجان، مقاطع اول و دوم متوسطه خنداب و نواحی یک و 2 اراک با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز کردند.
227 هزار دانش آموز در 2269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان مرکزی اشتغال بارش برف دانش آموز شهری و روستایی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان

آخرین مرحله مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در ۴رشته حفظ، قرائت تقلیدی ومداحی و احکام نماز با رقابت ۶۵نفر از منتخبین مدارس ابتدایی دخترانه دوره دوم، در مسجدالنبی (مسجد مسر) برگزار شد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان باحضور در مسجد مسر و بازدیداز این مسابقات اجرای این برنامه‌ها را در گسترش فرهنگ قرآنی درجامعه بویژه نسل جدید موثر دانست. امام جمعه دلیجان درپایان از برگزارکنندگان این مسابقات قدردانی کرد.

درمرحله اول مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در سه رشته حفظ، قرائت تقلیدی و اذان حدود ۷۰نفر از منتخبین مدارس ابتدایی پسرانه دوره اول به رقابت پرداختند.

منتخبین این مسابقات‌ها به مرحله استانی راه یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • پوشش تحصیلی در مقطع ابتدایی بیش از ۹۷ درصد است