Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@00:31:40 GMT

آرسنال، چلسی را از کورس قهرمانی عقب انداخت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۷۴۲۱

آرسنال، چلسی را از کورس قهرمانی عقب انداخت

تیم فوتبال آرسنال دربی لندن را از رقیب همشهری‌اش برد.

به گزارش مشرق، حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال آرسنال در دربی خانگی لندن مقابل چلسی به پایان رسید.

در این بازی ورزشگاه امارات، ۲ گل از لاکازت در دقیقه ۱۴ و کوشیلینی در دقیقه ۳۹ برای برتری آرسنال کافی بود تا این تیم ضمن جبران شکست دور رفت، رقیب را از کورس قهرمانی عقب بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی آرسنال چلسی فوتبال لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ در ماه ژانویه اعلام کرد که تصمیمش را برای ترک لیورپول در پایان فصل گرفته و بازیکنان این تیم از همان زمان تمام تمرکز و انرژی‌شان را روی کسب جام قهرمانی برای رقم زدن بهترین وداع ممکن با او گذاشتند. 

در حالی که شش بازی تا پایان این مسابقات زمان باقی مانده، لیورپول با قبول شکست در بازی این هفته برابر کریستال پالاس در جایگاه سوم قرار گرفته است. آنها هم امتیاز با آرسنال هستند و دو امتیاز با منچسترسیتی که در حال حاضر در صدر جدول ایستاده است فاصله دارند. 

الکساندر آرنولد در گفتگو با اسکای درباره شرایط این تیم اظهار داشت:« داشتن تجربه حضور در کورس قهرمانی می‌تواند کمک بزرگی برای عبور از خط پایان به شما کند اما مشخصا آرسنال و منچسترسیتی هم این تجربه را از حضور در کورس قهرمانی فصل گذشته دارند. 

من فکر می‌کنم این مسئله که کلوپ قرار است در پایان فصل از لیگ برود تاثیر زیادی روی این کورس قهرمانی گذاشته است. این ترس وجود دارد که ماه می شروع شود و هنوز همه چیز نزدیک به هم باشد و در این صورت استرس این که شرایط چطور خواهد شد بیشتر می‌شود.»

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • میراث دریانوردان از لندن؛ بایرن مونیخ در خانه به چه چیز برای حذف آرسنال نیاز دارد؟
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • ۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی