Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آرسنال با شايستگي موفق شد در دربي لندن چلسي را با نتيجه 2-0 شکست دهد.

به گزارش آريا،  آخرين بازي شنبه شب از ليگ برتر انگليس، با پيروزي 2-0 آرسنال در دربي لندن پايان يافت تا توپچي ها به رده پنجم بازگردند.آخرين مسابقه شنبه شب از هفته 23 ليگ برتر انگليس، ميان تيم هاي آرسنال و چلسي در امارات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين مسابقه علاوه بر حساسيت به لحاظ رقابت ريشه دار دو تيم در لندن، از منظر جدولي نيز بسيار اهميت داشت.

در چند دقيقه ابتدايي مي رفت که بي دقتي بازيکنان چلسي کار دستشان بدهد و آرسنال به موقعيت گلزني دست پيدا کند. در دقيقه 4، پير امريک اوباميانگ فرصت گلزني خوبي را از دست داد. ميزبان بازي را خوب شروع کرده بود. در دقيقه 10، ادن هازارد روي سانتر آزپيليکوئتا مي رفت که دروازه را باز کند اما ناموفق بود. در دقيقه 13، ضربه سر کوشيلني توسط کپا سيو شد. يک دقيقه بعد آرسنال توسط الکساندر لاکازت به گل رسيد. يک اشتباه از آزپيليکوئتا و توپ ربايي عالي از اوباميانگ، باعث شد تا مهاجم گابني فرصت خوبي داشته باشد اما واکنش به موقع از دروازه بان اسپانيايي چلسي، مانع از گلزني اوبا شد. در دقيقه 19، آبي پوشان يک شانس فوق العاده را از دست دادند.

پاس بلند داويد لوئيز براي پدرو، و ضربه وينگر چلسي که با فاصله اندکي نسبت به دروازه، بيرون رفت. ضربه جورجينيو راهي به دروازه نداشت. اين ضربه توسط آرون رمزي پاسخ داده شد که با واکنش خوب از کپا همراه بود. در دقيقه 27، ضربه آکروباتيک اوباميانگ با فاصله نه چندان زيادي از کنار دروازه راهي اوت شد. بازي جذاب و ديدني دنبال مي شد. در دقيقه 39، توپچي ها توسط لورن کوشيلني به گل دوم خود نيز رسيد. در دقايق پاياني نيمه نخست، ضربه سر مارکوس آلونسو به تيرک دروازه برند لنو برخورد کرد. نيمه نخست با نتيجه 2-0 به سود آرسنال خاتمه يافت.

با شروع نيمه دوم، چلسي براي گلزني فشار مي آورد. حرکت خوب از ويليان و پاس او به پدرو، با ضربه نااميد کننده اين بازيکن از بالاي دروازه بيرون رفت. شوت مارکوس آلونسو نيز بهتر از ضربه پدرو نبود. حرکت کولاشيناچ و چند رفت و آمد، مي رفت که دروازه چلسي براي بار سوم باز شود. فرار هکتور بيرين در صحنه اي مشکوک به آفسايد، مي توانست شانسِ خوبي براي توپچي ها ايجاد کند که توپ به کرنر رفت. بلافاصله چلسي مي توانست به گل برسد که ضربه بارکلي تازه به بازي آمده، بي حاصل بود. حرکت انفرادي هازارد و ضربه او نيز با گل همراه نشد. مصدوميت هکتور بيرين باعث شد تا محمد النني به بازي بيايد. حرکت ايووبي و پاس او به النني، با ضربه بي دقت بازيکن مصري به بيرون رفت. آنتوني تيلور، 6 دقيقه وقت تلف شده اعلام کرد. حرکت بارکلي و پاس او به ژيرو، با ضربه اي از مهاجم فرانسوي همراه نشد و توپ از زير پاي او فرار کرد. بازي با نتيجه 2-0 به سود چلسي تمام شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آرسنال چلسي توپچي ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا

تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

انتهای پیام/

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا