Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود اقبالی کارشناس و مدرس AFC با بیان اینکه استراتژی و تاکتیک سرمربی در بازی ها مهم است، گفت: برای قهرمانی ابزارهای لازم را باید داشته باشیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مسعود اقبالی کارشناس و مدرس AFC در چهارسوی لیگ گفت: ما هرساله کلاس های مربیگری در سطوح مختلف برگزار می کنیم. در این دوره ها کلاس های تخصصی فوتبال تدریس می شود و بیشتر در زمینه فوتبال کار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش تئوریک هم از موضوعات مرتبط با فوتبال استفاده می شود.   او درباره بازیهای تیم ملی در جام ملت ها گفت: در بازی با یمن خیلی خوب و تهاجمی بازی کردیم و با 5 گل بازی را بردیم ولی در بازی با ویتنام با وجودیکه 2 گل زدیم فرصت هایی هم به تیم مقابل دادیم.   او درباره بازی با عراق در مقایسه با تیم های دیگر ضعف های ما بیشتر دیده شد و نشان داد که در مقابل تیم های قوی تر باید پرقدرت تر بازی کنیم. از نظر فیزیکی با عراق هم موفق بودیم هم ناموفق و از نظر تکنیکی هم نتوانستیم فشار لازم را بر عراق وارد کنیم.
 اقبالی در ادامه درباره سایر بازی ها نیز گفت: قطر در صورت شکست عراق با استرالیا هم گروه خواهد شد و اگر در این بازی هم موفق شود احتمالا با ایران هم گروه خواهد شد.  او گفت: اگر هدف قهرمانی است؛ نیمکت خوب مهم است، آسیب دیدن بازیکنان اصلی مهم است و استراتژی و تاکتیک مربی هم در بازی ها مهم است.  او درباره  تغییرات در 3 بازی گفت: تعویض هایی که آقای کی روش انجام می دهد و تنوع در تغییرات نشان دهنده تشابهات بازیکنان است. او درباره بازی شجاعی گفت: همه منتظر بازی شجاعی هستند اما هنوز از این بازیکن استفاده نشده است.   او درباره تاکتیک های کی روش گفت: تیم ملی بعد از 8 سال بازی با سرمربیگری کی روش به یک وحدت رویه رسیده است.  اقبالی درباره تیم عمان نیز گفت: عمان تیم سختی است و اگر نتوانیم خوب بازی کنیم دست ما بسته خواهد شد.  دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: چهارسوی لیگ جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهداد اقبالی تصمیم گرفت؛ تاد بولی از ریاست باشگاه چلسی کنار می‌رود

بهداد اقبالی تصمیم گرفته است از گزینه موجود در قرارداد خرید چلسی استفاده کند. 

طرفداری | مطابق توافق تاد بولی و کلیرلیک کپیتال، چلسی طی دوره پنج ساله، رییس جدیدی خواهد داشت.

به گزارش مایک کیگان از دیلی میل؛ تاد بولی در سال 2027 از ریاست باشگاه چلسی کنار می‌رود. مطابق توافق مالکان مشترک آبی‌ها، ریاست باشگاه طی دوره پنج ساله تغییر می‌کند. بهداد اقبالی و کلیرلیک کپیتال به این نتیجه رسیده‌اند که از گزینه خود استفاده کنند و به همین دلیل، پس از پایان فصل 27-2026، تاد بولی نفر اصلی باشگاه نخواهد بود. کلیرلیک کپیتال 61.5 و بولی 38.5% از سهام چلسی را در اختیار دارند. بهداد اقبالی و خوزه فلیسیانو به‌زودی در مورد این که شخصا هدایت باشگاه را برعهده بگیرند یا مدیر دیگری را استخدام کنند، تصمیم خواهند گرفت. بولی در صورت تمایل و حفظ سهام خود در چلسی، می تواند در سال ۲۰۳۲ دوباره رئیس باشگاه شود. همچنین او و گروهش می توانند به دنبال فرصت های دیگری باشند.

چلسی بارها شایعات مربوط به تنش در روابط بین بولی و کلیرلیک را تکذیب کرده است. گفته می شود طرفین یک رابطه کاری حرفه ای دارند، به طور مرتب با هم صحبت می‌کنند و برای تصمیمات مهم، امضای هر دوی بولی و اقبالی ضروری است. با این حال، تصمیم به تغییر ریاست در سه سال آینده، می‌تواند به این معنا باشد که جای بهبود در عملکرد باشگاه وجود دارد.

در این مورد بخوانید:

افشای یک بند محرمانه: امکان تغییر ریاست باشگاه در چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • پیروزی شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • بهداد اقبالی تصمیم گرفت؛ تاد بولی از ریاست باشگاه چلسی کنار می‌رود
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • چرا سند استراتژی توسعه صنعتی تدوین نمی شود؟
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم
  • اقبالی: سقف آروزهای فوتبالی ما کوتاه شده است/ ترکمنستانی ها چندین بار خطوط ما را شکستند
  • چگونه هر روز شاد و پر انرژی از خواب بیدار شویم؟
  • تکنیک و نبوغ چاشنی گل اول ایران
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم