Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری یک سارق مسلح در رشت خبر داد.

حجم ویدیو: 3.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار محمد رضا اسحاقی اظهار داشت: صبح امروز ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی رشت، حین انجام وظیفه به یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور ایست صادر کردند، اما راننده آن بدون اعتنا به هشدار ماموران از محل گریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران پس از تعقیب و گریز با شلیک تیر هوایی موفق به توقف خودرو مورد نظر شدند افزود: با توجه به غیر بومی بودن متهم، وی خودرو را رها کرد و وارد یکی از ساختمان‌های نیمه کاره شد.

اسحاقی با بیان اینکه متهم در ساختمان محبوس و با اسلحه‌ای که در اختیار داشت تظاهر به خودکشی کرد تصریح کرد: به دلیل حساسیت موضوع، ماموران انتظامی و امدادی در محل حاضر و با انجام اقدامات ایجابی و قانع کننده٬ متهم را بدون هیج گونه خسارت جانی و مالی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به این که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم دارای سوابقی از قبیل: سرقت مسلحانه و معتاد به شیشه بوده خاطرنشان کرد: از وی ۲ قبضه سلاح و ۳ عدد فشنگ جنگی کشف شد.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودروی کاروان معاون رئیس جمهور همراه نوبخت واژگون شد+ جزییات 8 شرور مشهدی وسط خیابان راننده جوان را تکه تکه کردند کشف تونل های داعش در بابل / تیپ علی اکبر وارد عمل شد+ عکس خودکشی بازیگر زیبا و معروف سینما+ تصاویر فیلم لحظه حمله ده ها پسر جوان با گلوله برفی به 2 دختر در پارک ائل گلی تبریز / 2 تن دستگیر شدند + تصویر اولین فیلم و عکس از لحظه دستگیری مرد مسلح در رشت توسط نوپو ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اخراج دانشجوی دکتری به خاطر تقلب از دانشگاه تهران ! این زن جوان چرا در پرواز هواپیمای بویینگ 707 بود ؟+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث پلیس خودکشی سرقت معتاد اخبار حوادث فرمانده انتظامی استان فیلم رشت سارق مسلح دستگیری سارق مسلح عکس فیلم زن صبح مشهد مادر زندگی مرد دختر جوان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • درگیری خونین در صف بربری | کندن گوش پسر جوان به سبک تایسون
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • مرد ۵۰ساله با دندان گوش پسر جوان را در نانوایی کند!
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران