Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده  راه‌اندازی موج «یادآوری و قدردانی» به‌پاس تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و قدردانی از توجه نظام سلامی را ضروری دانست.

وی افزود: برای هیچ‌کسی مهم نیست که دستگاه‌ها در طول یک سال گذشته چه اقداماتی داشته‌اند ولو این مهم است که در طول 40 سال گذشته مثلاً دستگاه تعلیم و تربیت در منطقه ارسباران چه فعالیتی کرده و آن را هم با دوران رژیم پهلوی مقایسه کنیم تا تفاوت حکومت‌ها مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حاجی زاده با تأکید بر اینکه مسئولان در ایام منتهی به دهه فجر و حتی در طول سال، دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح کنند، اظهارداشت: دشمنان نه‌تنها علاقه‌ای به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ندارند بلکه دلشان می‌خواهد نظام اسلامی سیاه‌بخت شود و برای این‌که به هدفشان برسند جنگ راه انداخته و تحریم‌ها را اعمال کرده‌اند ولی باز به هدفشان نرسیدند چون پیشرفت ایران همانند قطار سریع‌السیر‌ است و ایستگاه هم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی با مردم به‌ویژه نسل جوان جامعه شفاف سخن گفته نشود و دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین نشود در این میان رسانه‌های وابسته و جیره‌بگیر استکبار جهانی اقدام به سیاه نمایی و ایجاد شکاف بین نسل جوان با نظام اسلامی می‌کنند به این خاطر که می‌خواهند القاء کنند که جوانان جمهوری اسلامی برای شما کاری نکرده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز پنج‌شنبه در دیدار آقای «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، نیرو‌های مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواندند و تاکید کردند: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه گفتند: اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیرو‌های مقاومت و شکست آن‌ها نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین خاطر نشان کردند: به‌فضل الهی شما پیروزی نهایی مردم غزه را خواهید دید.

در این دیدار آقای «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین، یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است و به‌رغم همه سختی‌ها و توطئه‌ها، مردم غزه در کنار نیرو‌های مقاومت توانسته‌اند با ایستادگی کم‌نظیر خود، طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها را برای نابودی مقاومت با شکست مواجه کنند.

وی با تاکید بر هماهنگی کامل میان نیرو‌های مقاومت به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم غزه و نیرو‌های مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند و به لطف خداوند پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|حسین سرآبادانی
  • شعار سال جهت حرکت کلی نظام و کشور را مشخص خواهد کرد