Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ حامد کاویانپور که هفته گذشته به دلایل نامشخصی بازداشت شده بود،فیلمی از خودش منتشر کرد و به توضیح دلیل بازداشتش و البته نحوه آزادی اش پرداخت.

ستاره سابق پرسپولیس در حالی که پشت به دوربین است با سوال فیلمبردار هیجان زده می شود و به سمت دوربین باز می گردد و می گوید: «آقا ما نه فرار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه چیز هایی گفتند و چه چیز هایی نوشتند. امان از دل بد. ما یک حساب مالی، یک تسویه حساب مالی داشتیم. از آن کلان ها نبود، از آن آقازاده‌ای ها هم نبود. خیلی از دوستان کمک کردند و زحمت کشیدند و مشکلات برطرف شد. الان هم آمدیم شمال.»

او در پایان ویدیو از هوادارانش تشکر می کند. کاویانپور به دلیل شکایت هفته قبل بازداشت شده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه اقدام به رفع بلاک در اینستاگرام کنیم؟

بلاک شدن در اینستاگرام می‌تواند یکی از رخدادهای بسیار ناخوشایند در این شبکه اجتماعی باشد که می‌تواند دردسر بسیاری برای کاربران معمولی یا صاحبان پیج‌های عمومی و ادمین‌های کسب‌وکارها ایجاد کند. روش‌های متنوعی برای رفع بلاک اینستاگرام و جلوگیری از تکرار مجدد آن وجود دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

علت بلاک شدن در اینستاگرام

به گزارش دیجیاتو، ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام گشت‌وگذار در اینستاگرام، ناگهان متوجه شوید که دیگر نمی‌توانید اقدام به لایک‌کردن پست‌ها، گذاشتن کامنت یا دنبال‌کردن دیگران کنید.

معمولاً در چنین حالتی با پیغام Action Blocked مواجه می‌شوید که نشان‌دهنده بلاک شدن در اینستاگرام است. در چنین مواقعی، اینستاگرام اقدام به محدودکردن فعالیت‌های حساب کاربری شما به‌دلیل مشکوک تلقی کردن فعالیت‌ها یا نقض قوانین داخلی کرده است.

از مهم‌ترین دلایل بلاک شدن در اینستاگرام می‌توان به فعالیت بیش‌ازحد اشاره کرد. برای مثال، اگر در مدت‌زمان کوتاهی اقدام به دنبال‌کردن اکانت‌های متعددی کنید یا لایک و کامنت نسبتاً زیادی را به ثبت برسانید، حساب کاربری شما در میان موارد مشکوک قرار خواهد گرفت و ممکن است برای مدتی نتوانید به امکانات پایه این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشید.

رفع بلاکی اینستاگرام فوری

نقض قوانین داخلی اینستاگرام یکی دیگر از دلایل مهم برای مواجه‌شدن با پیغام Action Blocked است. باید توجه داشته باشید که استفاده از اپلیکیشن‌های جذب دنبال‌کننده یا لایک خودکار، ممنوع قلمداد شده است و به محدودشدن اکانت شما منتهی می‌شود.

نشر اخبار نادرست، به‌اشتراک‌گذاری تصاویر یا ویدیوهای نامناسب، توهین به دیگر کاربران یا عقاید آن‌ها و استفاده از هشتگ‌های غیرمجاز در میان دیگر فعالیت‌های ممنوع‌شده از سوی اینستاگرام قرار دارند.

اکانت‌های تازه ساخته‌شده نیز گاهی با محدودیت‌هایی مواجه هستند و احتمال مشاهده پیغام خطا در آن‌ها بیشتر است. همچنین اگر برای مدت طولانی وارد حساب کاربری خود نشده باشید یا از آن استفاده نکرده باشید، احتمالاً در هنگام شروع مجدد فعالیت با برخی محدودیت‌ها روبه‌رو خواهید شد. توجه داشته باشید که در این حالت نیاز به انجام کار خاصی وجود ندارد و با گذشت زمان، محدودیت‌های وضع‌شده برداشته خواهند شد.

انواع بلاک شدن در اینستاگرام

جالب است بدانید که هنگام بلاک شدن در اینستاگرام ممکن است با پیام‌های متفاوتی مواجه شوید که هرکدام از آن‌ها نشانگر دلیل به‌خصوصی است.

همچنین نحوه رفع بلاک در هر حالت کمی متفاوت است و حتی گاهی نیازی به طی‌کردن مسیر خاصی وجود ندارد و تنها کافی است کمی صبر کنید. در پایین به چندین پیغام خطای رایج در اینستاگرام اشاره شده است که احتمال دارد کاربران با آن‌ها روبه‌رو شوند.

پیام «Temporary action block» یا «You’re Temporarily Blocked» معمولاً در شرایطی نمایش داده می‌شود که کاربر از قوانین داخلی اینستاگرام تخطی کرده باشد. این حالت به‌شکل موقت رخ می‌دهد و با گذشت زمان کوتاهی، به‌صورت خودکار به حالت عادی بازخواهد گشت.

البته باید توجه داشته باشید که در مرتبه اول، زمان موردنیاز برای رفع محدودیت‌ها کمتر است و با تکرار مجدد نقض قوانین، این زمان افزایش پیدا می‌کند. زمان تقریبی رفع بلاک در این حالت معمولاً بین چند ساعت الی یک روز کامل است.

چطور بفهمیم در اینستا بلاک شده‌ایم

در بعضی مواقع، پس از نمایش پیام «Action Blocked» با تاریخ مشخصی مواجه می‌شوید که در آن زمان محدودیت‌های وضع‌شده برای حساب کاربری از بین خواهند رفت. این زمان معمولاً بین ۲۴ الی ۴۸ ساعت متغیر است.

مشاهده چنین پیامی نشانگر این است که احتمالاً برای بار چندم از قوانین داخلی تخطی کرده‌اید و به همین دلیل جریمه شده‌اید. توجه داشته باشید که اگر به زمان مشخصی در پیغام خطا برای رفع بلاک اشاره نشده باشد، احتمال دارد این فرایند بین چندین ساعت تا چندین هفته طول بکشد.

نهایتاً پیام Your account has been disabled for violating our terms نشانگر بدترین نوع بلاک در اینستاگرام است. این پیام در مواقعی که چندین‌بار از قوانین تخطی کرده باشید یا یکی از موارد بسیار حساس را زیرپا گذاشته باشید، نمایش داده می‌شود.

معمولاً در چنین حالتی، حساب کاربری به‌شکل دائمی بلاک می‌شود و با گذشت زمان به حالت قبلی برنمی‌گردد. درنتیجه اگر با چنین پیامی مواجه شدید بهتر است منتظر نمانید و سریعاً به‌سراغ روش‌های گفته‌شده جهت رفع بلاک در قسمت بعدی بروید.

نحوه رفع بلاک در اینستاگرام

اگر با گذشت چندین روز، همچنان شاهد اعمال محدودیت‌ها روی حساب کاربری خود بودید، بهتر است اقدام به تماس با پشتیبانی اینستاگرام نمایید. معمولاً اگر خطای خاصی از سوی شما صورت نگرفته باشد، با ارسال پیام، شاهد بازگشت وضعیت به حالت عادی خواهید بود. به این منظور کافی است مسیر زیر را برای ثبت درخواست پشتیبانی طی کنید.

پس از ورود به اپلیکیشن اینستاگرام، روی آیکون همبرگری گوشه صفحه بزنید و از منوی باز‌شده، گزینه Settings را انتخاب کنید. در ادامه به بخش Help بروید و سپس گزینه Report a problem را بزنید. پس از نوشتن درخواست خود، روی کلید Send بزنید تا پیام شما به تیم پشتیبانی اینستاگرام ارسال شود. اگر از نسخه تحت وب اینستاگرام استفاده می‌کنید، می‌توانید با کلیک روی گزینه More در گوشه صفحه، به گزینه Report a problem دسترسی داشته باشید.

نحوه رفع بلاک در اینستاگرام در اپلیکیشن موبایل

در پایین، یک نمونه از متن انگلیسی برای رفع بلاک در اینستاگرام ذکر شده است. البته شما می‌توانید با نوشتن توضیحات بیشتر، مشکل خود را به‌شکل دقیق‌تر توضیح دهید.

To the Instagram Support Team
I am reaching out to address an issue concerning the suspension of my Instagram account. I am confident that this may be a misunderstanding, as I have made it a point to adhere to all community guidelines and have not engaged in any activities such as spamming or harassing other users. I would greatly appreciate your assistance in resolving this matter.

از دیگر روش‌هایی که می‌تواند به رفع بلاک در اینستاگرام کمک کند، می‌توان به حذف و نصب مجدد اپلیکیشن اینستاگرام، ویرایش توضیحات بایو و خروج و ورود دوباره به حساب کاربری اشاره کرد. بااین‌حال در اغلب موارد با گذشت نهایتاً ۴۸ ساعت، مشکل به‌شکل خودکار رفع خواهد شد و نیازی به انجام کار خاصی نیست. البته اگر هنوز با محدودیت مواجه بودید، بهتر است ابتدا به‌سراغ روش اول (ارسال پیام به تیم پشتیبانی) بروید و سپس دیگر مسیرها را امتحان کنید.

جلوگیری از تکرار مجدد بلاک

همان‌طور که در قسمت‌های قبل اشاره شد، نقض قوانین اینستاگرام معمولاً مهم‌ترین دلیلی است که موجب بلاک شدن در اینستاگرام می‌شود. به همین دلیل بهتر است به‌خوبی با قوانین این شبکه اجتماعی آشنا شوید و سعی کنید آن‌ها را رعایت کنید. همچنین توصیه می‌شود از ابزارهای اتوماسیون مانند اپلیکیشن‌های جذب خودکار دنبال‌کننده دوری کنید.

به‌دلیل استفاده کاربران ایرانی از ابزارهای تغییر آی‌پی به‌منظور دسترسی به اینستاگرام، گاهی اوقات احتمال دارد که این شبکه اجتماعی نسبت به موقعیت جغرافیایی افراد حساس شود. به همین دلیل توصیه می‌شود از آی‌پی یک کشور ثابت هنگام اتصال استفاده کنید تا احتمال بروز مشکل کاهش پیدا کند.

جمع‌بندی

بلاک شدن در اینستاگرام می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد که مهم‌ترین آن، تخطی از قوانین داخلی این شبکه اجتماعی است. اسپم، استفاده از برنامه‌های جانبی و فعالیت بیش‌ازحد نیز می‌تواند به چنین حالتی منتهی شود. روش‌های گوناگونی برای رفع بلاک در اینستاگرام وجود دارد که مؤثرترین گزینه در میان آن‌ها، ارسال پیام به تیم پشتیبانی و توضیح شرایط است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چگونه اقدام به رفع بلاک در اینستاگرام کنیم؟
  • اولین واکنش به تصاویر تکان‌دهنده سرهای بریده خر در مشهد
  • به این دلیل طلای دست دوم نخرید!
  • مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟! /از رأی نیاوردن باهنر تعجب نکردم
  • به این دلیل طلای دست دوم نخرید !
  • آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • افزایش دمای خوزستان تا اوایل هفته آینده
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس