Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل آرسنال حاضر شد.

طرفداری- دو تیم آرسنال و چلسی از چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس مقابل هم قرار گرفتند که در پایان بازی با نتیجه 2-0 به سود توپچی ها خاتمه یافت. سرمربی ایتالیایی چلسی پس از این شکست تلخ در کنفرانس خبری حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فوتبال لندن، مائوریتزیو ساری پاسخگوی سوالات زیر بود.

عصبانیت ساری

امروز می خواهم به زبان ایتالیایی در کنفرانس خبری صحبت کنم. قصد دارم پیامی به بازیکنانم برسانم و صادق باشم. نمی خواهم تسلط نداشتنم بر زبان انگلیسی باعث شود کسی اشتباه بفهمد. بسیار عصبانی هستم و این شکست به دلیل ذهنیت بازیکنان ما بود. حریف بهتر از ما بر بازی تسلط داشت و نمی توانم این را بپذیرم. شبیه به بازی مقابل تاتنهام بود. با بازیکنان صحبت کردم و فکر کردم مشکل حل شده است. قصد دارم درباره مسائل تاکتیکی صحبت کنم اما انگیزه دادن به این گروه از بازیکنان سخت است.

 همه چیز از لحاظ تاکتیکی صحیح بود؟

وقتی تیم مقابل این گونه بر شما چیره می شود، نمی توانید درباره تاکتیک صحبت کنید. در دفاع قدرتمند نبودیم و انگیزه آن ها در هر طرف از زمین بیش تر از ما بود. نمی گویم که مقصر نیستم.

چرا نمی توانید به تیم خود انگیزه بدهید؟

سوال سختی برای پاسخ دادن است. از لحاظ روحی به اندازه کافی جاه طلب نیستند که باعث می شود شخصیت لازم را نداشته باشند. تغییر آن سخت است. شاید با ورود یک بازیکن جدید یا رهبری یکی از بازیکنان قدیمی، این مشکل درست شود. 

 بازیکنان باید درباره جایگاه خود نگران باشند؟

فکر نمی کنم بازیکنی در این سطح، از قبول کردن مسئولیت ترس داشته باشد. بهترین کار این است که بازیکنان و من خیلی واضح درباره این موضوعات صحبت کنیم. شخصی هستم که باید در قبال عملکرد بازیکنانم مسئولیت پذیر باشم. اگر ذهنیت لازم را نداشته باشند، شاید بهتر باشد در این سطح فوتبال بازی نکنند.

این چالشی برای شما خواهد بود؟

قطعا. از این مسئله نگران هستم که برای چیزی جز جنگیدن شناخته شویم. امروز نتوانستیم فوتبال خود را به نمایش بگذاریم. به همراه توپ، به عقب می دویدیم در صورتی که باید با یک یا دو ضرب توپ را به جلو حرکت می دادیم. می خواهیم فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر روبات‌هایی بهتر فوتبال بازی می‌کنند!

به گزارش همشهری آنلاین، در روند توسعه این روبات‌ها، دو تکنیک مهم هوش مصنوعی با یکدیگر ترکیب شده است: یادگیری تقویتی که باعث می‌شود روبات‌ها با هدف دریافت پاداش پس از انتخاب صحیح خود، از طریق آزمون‌وخطا مهارت کسب کنند و یادگیری عمیق (تلاش برای تقلید از مغز انسان)، برای تجزیه‌وتحلیل الگوها.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد

به گفته سازندگان، روبات‌هایی که با یادگیری تقویتی عمیق آموزش داده شده‌اند، می‌توانند ۱۸۱ درصد سریع‌تر بازی کنند، ۳۰۲ درصد سریع‌تر بچرخند و ۳۴ درصد محکم‌تر به توپ ضربه بزنند. همچنین پس از افتادن بر روی زمین، ۶۳ درصد سریع‌تر از جای خود بلند می‌شوند.

کد خبر 845714 برچسب‌ها فوتبال هوش‌ مصنوعی تکنولوژی (فناوری) ربات - روبات

دیگر خبرها

  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • پوچتینو: از سیتی بهتر بودیم و باید می‌بردیم
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)
  • میلاد محمدی با انگیزه در بازی شماره ۹
  • تصاویر روبات‌هایی که بهتر فوتبال بازی می‌کنند!
  • تصاویر روبات‌هایی بهتر فوتبال بازی می‌کنند!