Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: زن جوان که پس از کشتن دختر شیرخواره‌اش اقدام به خودکشی کرده بود صبح دیروز هنگام محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: صدای گریه پارمیدا امانم را بریده بود اما نه شیری برای سیر کردنش داشتم ونه پولی برای اینکه شیرخشک بخرم داروخانه محل هم دیگر شیر خشک قسطی به من نمی‌داد به ناچار مجبور شدم دخترکم را به بهزیستی بسپارم اما اورا قبول نکردند وگفتند فرزندت پدرو مادر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زن جوان ادامه داد: هنوز صدای گریه پارمیدا از ذهنم بیرون نرفته است در آن لحظات خسته شده بودم پدر پارمیدا هم که در توهم مصرف مواد مخدر بود به من تهمت می‌زد که پارمیدا دختر او نیست چون قیافه‌اش فقط شبیه من است همه این حرف‌هایش مثل یک پتک روی سرم فرود می‌آمد و دیگر نمی‌دانستم چه کار کنم سعید شوهرم نه کار داشت ونه پول... از کتک‌های او که گاهی هم با چاقو بدنم را زخمی می‌کرد خسته شده بودم او حتی تصمیم گرفته بود مرا به مردان معتاد بفروشد تا پول موادش جور شود. همه این فشارها باعث شد تا اینکه خواستم خودکشی کنم.... اما وقتی پارمیدا را دیدم از ترس اینکه او قربانی افکار شوم همسرم شود تصمیم گرفتم خفه‌اش کنم برایم سخت بود اما بالاخره با روسری پارمیدا را خفه کردم بعد با خوردن قرص‌های ترامادول خواستم به زندگی‌ام پایان دهم اما حالا زنده مانده ام.این تنها بخشی از اظهارات زن جوانی است که هفت سال پیش در یاخچی آباد تهران به اتهام قتل دختر18ماهه‌اش بازداشت شد.این زن پس از اقدام به خودکشی به بیمارستان منتقل شده بود که در نخستین مرحله رسیدگی به این پرونده شوهر این زن اعلام گذشت کرد و زن جوان که مهنوش نام دارد به خاطر اختلالات خلقی تحت درمان قرار گرفت و در حالی که با قرار وثیقه آزاد بود از همسرش جدا شده و پس از چند ماه با مرد دیگری ازدواج کرد. با گذشت هفت سال از وقوع قتل دختر کوچولو صبح دیروز این زن جوان برای محاکمه از نظر جنبه عمومی جرمی که مرتکب شده در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده وبا حضور یک مستشار تحت محاکمه قرار گرفت. مهنوش -37 ساله - هنگامی که وارد دادگاه می‌شد با دیدن پسر یک سال ونیمه‌اش که از همسر دوم خود داشت شروع به گریه کرد و با چشمان گریان در جایگاه متهمان نشست تا به سؤالات قضات پاسخ دهد:

چرا فرزندت را کشتی؟

به خاطر شوهرم

ماجرا را توضیح بده؟

شوهرم معتاد بود وکراک مصرف می‌کرد او توهم داشت که دخترم پارمیدا فرزند خودش نیست وقتی از او می‌خواستم آزمایش دی ان‌ای بدهیم قبول نکرد. آنقدر مواد مصرف کرده بود که حتی دوستانش را می‌خواست به خانه بیاورد تا من را به آنها بفروشد می‌گفت برای خریدن مواد مخدر به پول نیاز دارد....

آن روز پارمیدا شیر می‌خواست و به خاطر نخوردن غذا شیرم خشک شده بود از طرفی از بس از داروخانه شیرخشک نسیه خریده بودم دیگر به من شیرخشک نمی‌دادند... همه این مصیبت‌ها شدت پیدا کرده بود که تصمیم گرفتم خودم ودخترم را از بین ببرم.

دوباره ازدواج کرده‌ای؟

بله، وقتی از زندان بیرون آمدم با مردی آشنا شدم او ورزشکار است و واقعاً مرا حمایت کرد. حالا هم از او یک پسر یک سال ونیمه دارم.

چند وقت در بازداشت بودی؟

در کل حدود سه سال ودو ماه در بازداشت بودم واز شما قضات خواستارعفو و بخشش هستم. در پایان محاکمه قضات ختم جلسه را اعلام کردند تا براساس ماده 612 قانون مجازات اسلامی پس از شور حکمشان را صادر کنند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

معصومه مرادپور

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودروی کاروان معاون رئیس جمهور همراه نوبخت واژگون شد+ جزییات 8 شرور مشهدی وسط خیابان راننده جوان را تکه تکه کردند کشف تونل های داعش در بابل / تیپ علی اکبر وارد عمل شد+ عکس خودکشی بازیگر زیبا و معروف سینما+ تصاویر فیلم لحظه حمله ده ها پسر جوان با گلوله برفی به 2 دختر در پارک ائل گلی تبریز / 2 تن دستگیر شدند + تصویر اولین فیلم و عکس از لحظه دستگیری مرد مسلح در رشت توسط نوپو ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اخراج دانشجوی دکتری به خاطر تقلب از دانشگاه تهران ! این زن جوان چرا در پرواز هواپیمای بویینگ 707 بود ؟+ عکس مرد تهرانی همسر سابق اش را به خاطر وضعیت دختر جوانش کشت +عکس سهیل کوچولو چگونه مقابل چشمان پدرش جان باخت / مادر این بچه شوکه شده است+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: مواد مخدر معتاد خودکشی قتل خودکشی قتل دختر قاضی غذا زندان قانون اخبار حوادث مردان معتاد مادر محاکمه همسرم عکس فیلم زن صبح زندگی مشهد مادر مرد دختر جوان تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد

۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند.

به گزارش مشرق، یک سال قبل دختر ۱۷ ساله‌ای به نام مهتاب به همراه مادرش با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد از سوی ۴ پسر مورد تعرض قرار گرفته است.

وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: دو هفته قبل در مسیر مدرسه با پسری به نام نیما آشنا شدم و چند روز باهم مکالمه تلفنی داشتیم و او به من ابراز علاقه کرد، بعد از یک هفته هم با هم قرار گذاشتیم تا همدیگر را ببینیم. من هم برای اینکه تنها نباشم با دوستم نسرین به سر قرار رفتم. نیما هم با برادر، پسرعمو و یکی از دوستانش به نام شهرام سر قرار آمد، آنها ما را سوار خودروی‌شان کردند و به بهانه تفریح و گشت وگذار در خارج از شهر ما را به بیابان‌های ورامین بردند. وقتی به آنجا رسیدیم ناگهان حس بدی پیدا کردم چون آنجا محلی برای تفریح نبود، از نیما خواستم تا برگردیم اما آنها بدون توجه به اعتراض من و دوستم به ما حمله کرده و به زور به ما تعرض کردند، بعد هم ما را در نزدیکی خانه‌مان از ماشین پیاده کردند. وقتی وارد خانه شدم آن‌قدر وضعیت پریشانی داشتم که مادرم خیلی سریع با دیدن من متوجه شد اتفاقی برایم افتاده است. من هم موضوع را برایش تعریف کردم و تصمیم گرفتیم از آنها شکایت کنیم. البته نسرین به خاطر ترس از اینکه خانواده‌اش متوجه موضوع نشوند شکایت نکرد.

با ثبت این شکایت، مأموران ۴ پسر جوان را ردیابی و بازداشت کردند.

پس از بازداشت متهمان، نسرین هم با مراجعه به پلیس آگاهی از ۴ متهم شکایت کرد.در ادامه دو شاکی پرونده با دستور قضایی به پزشکی قانونی فرستاده شدند و کارشناسان این سازمان پس از معاینه و بررسی آثار ضرب و شتم، تعرض به دو دختر جوان را تأیید کردند.

با تکمیل تحقیقات برای ۴ متهم پرونده کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه مهتاب به جایگاه رفت و گفت: اعتماد بی‌جای من باعث شد تا زندگی خودم و دوستم نابود شود. ما در آن بیابان التماس می‌کردیم و اشک می‌ریختیم اما نیما و آن ۳ نفر بدون توجه به التماس و گریه‌های ما به طرز وحشیانه‌ای کتک‌مان زدند و تعرض کردند. از آن روز به بعد یک لحظه آرامش ندارم و به لحاظ روانی آسیب زیادی دیده‌ام. به همین خاطر حاضر نیستم آنها را ببخشم و برای آنها درخواست اشد مجازات دارم.

پس از آن نسرین به جایگاه رفت و درحالی که اشک می‌ریخت، گفت: همه واقعیت را مهتاب گفت اما من فقط این را می‌گویم که این ۴ نفر کاری کردند که از ترسم نمی‌خواستم به خانه‌مان برگردم و در نهایت هم به خاطر عواقب این موضوع واقعیت را به خانواده‌ام نگفتم. حتی از ترس اینکه آنها دوباره آزارم دهند یا خانواده‌ام پی به این ماجرا ببرند، تصمیم گرفتم شکایت نکنم تا اینکه متوجه شدم آنها دستگیر شده‌اند و بعد شکایت کردم. حالا هم نه رضایت می‌دهم و نه می‌بخشم و درخواست حکم اعدام برای متهمان دارم.

سپس ۳ متهم یک به یک به جایگاه رفتند و اتهام تجاوز به عنف را نپذیرفتند و ادعا کردند که با ۲ شاکی پرونده دوست بودند و رابطه با میل و خواسته دوطرف صورت گرفته بود.

شهرام ۱۷ ساله هم که از کانون اصلاح و تربیت به دادگاه منتقل شده بود، اتهامش را نپذیرفت و مدعی شد مهتاب و دوستش را آزار نداده است.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده، گزارش‌های کارشناسان پزشکی قانونی و پلیس، دو برادر و پسر عموی‌شان را به اعدام محکوم کردند و از آنجا که شهرام در زمان ارتکاب جرم زیر سن ۱۸ سالگی بوده، به ۵ سال حبس محکوم شد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • سرقت برای انتقام!
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران
  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • تلف شدن ۸۰درصد نوزادان حیات وحش که بوی انسان گرفتند