Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@04:31:19 GMT

تولید «هیولا‌های شگفت‌انگیز» به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۷۸۶۶

تولید «هیولا‌های شگفت‌انگیز» به تعویق افتاد

خبرگزاری فارس: تولید سومین مجموعه «هیولا‌های شگفت‌انگیز» به تهیه‌کنندگی «جی‌کِی رولینگ» به پائیز سال آینده موکول شد.

به گزارش وِرایِتی، «هیولا‌های شگفت‌انگیز» تولید کمپانی برادران وارنر و به تهیه‌کنندگی «جی‌کِی رولینگ» سومین سری این مجموعه که قرار بود برای ماه جولای آماده شود به پائیز موکول شد.

سومین فیلم «هیولا‌های شگفت‌انگیز» هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هیولا‌های شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» در ۱۸ نوامبر سال ۲۰۱۶ و «هیولا‌های شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» نیز در ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۸ منتشر شد. فرض بر این است که به نسبت اکران دو فیلم اول این مجموعه، فیلم سوم نیز در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ اکران شود، اما تاخیر در شروع تولید امکان تاخیر در انتشار فیلم را بسیار محتمل کرده است.

«دیوید یِیتس» سومین فیلم این مجموعه را کارگردانی می‌کند و «جِی کِی رولینگ»، «دیوید هِیمن»، «استیو کلاوز» و «لیونل ویگرام» نیز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

دو فیلم پیشین «هیولا‌های شگفت‌انگیز» با نقش‌آفرینی «اِدی ردماین» در نقش «نیوت اسکاماندر» که با جادوگر اسرارآمیز در ارتباط است و در دهه ۱۹۲۰ اتفاق می‌اُفتد، همراه بود. «کاترین واتراستون»، «اَلیسون سودول»، «ازرا میلر» و «دَن فاگلر» نیز دیگر نقش‌آفرینان این فیلم بودند. «جود لا» در نقش «آلبوس دامبلدور» در فیلم دوم و «جانی دِپ» در نقش «گریندل‌والد شرور» ایفای نقش کردند.

«رولینگ» این مجموعه را به عنوان اسپینافی بر ۸ فیلم «هری پاتر» که اکنون با عنوان «دنیای جادوگری» از آن یاد می‌شود، خلق کرد. «هیولا‌های شگفت انگیز و زیستگاه‌های آنها» توانست در گیشه جهانی ۸۱۴ میلیون دلار کسب کند و «هیولا‌های شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» نیز ۶۵۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت.

رولینگ در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که «هیولا‌های شگفت‌انگیز» را در مجموعه‌ای شامل ۵ فیلم خلق خواهد کرد، اما جزئیاتی در مورد تولید و انتشار فیلم‌های سوم، چهارم و پنجم این مجموعه ارائه نکرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: هیولاهای شگفت انگیز رولینگ جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ شگفت‌انگیز گلزن سایپا به قلب دفاع خیبر! (ویدیو)

به گزارش ورزش سه، سیدطاها طباطبایی بازیکن سایپا در دیدار با خیبر خرم‌آباد استارت انفجاری فوق‌العاده ای از نیمه زمین انجام داد و تیم سایپا را در دقیقه 58 مسابقه پیش انداخت.

بازیکن سایپا از نیمه زمین صاحب توپ شد و با کورس گذاشتن با مدافعان تیم خیبر از میان آنها عبور کرد و با طی کردن مسافت طولانی از میانه میدان تا محوطه جریمه خیبر توپ را حمل کرد و در موقعیت تک به تک ضربه بغل پای راست توپ را به سمت دروازه این تیم شلیک کرد و توپ با واکنش ضعیف گلر خیبر همراه شد و در نهایت گل برای سایپا به ثمر رسید.

ویدئو: 330053

این حرکت فوق‌العاده مقابل دومین خط دفاع برتر لیگ آزادگان انجام شد و مهاجم سایپا با حرکت انفجاری که انجام داد تیم خود را در آستانه کسب پیروزی ارزشمند مقابل صدرنشین لیگ آزادگان قرار داد.

سایپا با تک گل این بازیکن در نهایت یک بر صفر به پیروزی بزرگی رسید و توانست صدرنشین لیگ را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • آمار شگفت‌انگیز کول پالمر در چلسی؛ ظهور یک ستاره پس از ادن هازارد
  • نفوذ شگفت‌انگیز گلزن سایپا به قلب دفاع خیبر! (ویدیو)
  • ببینید | وضعیت شگفت‌انگیز شهر لورکوزن پس از قهرمانی بایر
  • خواص شگفت انگیز ژل رویال معجزه قرن
  • جو شگفت‌انگیز بای‌آرنا بعد از قهرمانی تاریخی + فیلم
  • عکس‌های شگفت‌انگیز از کشور «کره»؛ بیش از یک قرن قبل
  • واکنش های شگفت انگیز توسط دروازه بانان لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • خواص شگفت انگیز کنجد سیاه
  • عملیات ایران شگفت‌انگیز بود
  • با 10 خاصیت شگفت‌انگیز توت سفید آشنا شوید!