Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جالوروسی با وجود کسب پیروزی ارزشمند مقابل تورینو، از عملکرد شاگردانش به طور کامل راضی نیست.

طرفداری- در هفته بیستم سری آ، آ اس رم به سختی با نتیجه 3-2 از سد تورینو گذشت تا موقتا به رتبه چهارم جدول صعود کند.

پس از این دیدار اوزه بیو دی فرانچسکو در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

با توجه به عملکرد تیم در نیمه اول، شایسته نتیجه ای بهتر از 2-0 بودیم اما باید بدانیم در طول 90 دقیقه بازی نمی توانیم با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت پیش برویم و لازم است در مقاطعی از بازی، کار را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمی بیش از حد عجول هستیم. در نیمه دوم فقدان تجربه را در تیم دیدیدم اما در عین حال نکات مثبت بسیاری به چشم آمد مثل اینکه بازیکنان جوان ما تا دقیقه آخر تلاش کردند.

ژکو امروز عملکرد خوبی داشت و برای تیم بازی کرد اما در تمام کنندگی خسته نشان داد. شاید او عادت دارد گل های سخت را به ثمر برساند. در هر صورت امیدوارم به زودی به فرم خوبش برگردد چون بازیکن مهمی برای ماست.

ریک کارسدورپ به شکل فوق العاده ای پیشرفت کرده است. او یک فول بک بسیار هجومی است و نباید فراموش کنیم از لیگی متفاوت به سری آ آمده است. بنابراین هنوز درحال یادگیری است و به درستی در برخی صحنه های نمی تواند فضا را پوشش بدهد. اینکه چه موقع برای گرفتن توپ حرکت کنید و چه موقع بازیکن حریف را پوشش بدهید، ویژگی مهمی است که باید در آن بهتر شود. در موقعیتی که فالکه توپ را به تیرک زد، کارسدورپ اصلا نباید برای گرفتن توپ حرکت می کرد و باید فضا را پوشش می داد.

مهم ترین نکته امیدوارکننده در تیم این است که بازیکنان همیشه به دنبال خلق موقعیت گلزنی هستند. باید از نظر دفاعی بهتر شویم. زانیولو؟ او یک استعداد فوق العاده است. هیچ وقت دست از تلاش برنمی دارد و در صحنه گل اراده اش را دیدیم. زانیولو باید سبک بازی اش را روی موثر بودن در کارهای دفاعی بسازد و پیشرفت کند. نحوه تمرین کردن او و تلاشش در تمرینات بسیار رضایت بخش است.

هافبک های بسیار خوبی داریم که به خوبی در فضاها حرکت می کنند و دائما به دنبال کمک کردن به یکدیگر هستند. هنوز از برخی جنبه های تاکتیکی ضعف داریم و باید روی آن کار کنیم. دوباره در جریان بازی خیلی راحت زندگی را بر خودمان سخت کردیم. با این حال این بار وقتی بازی 2-2 شد، نشانه های مثبتی از تیم دیدم. با توجه به مصدومیت پروتی و حالا اوندر، می توانیم از زانیولو در پست وینگر استفاده کنیم. او توانایی بازی در آن پست را دارد و می تواند به تیم تعادل ببخشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم ملی که روز گذشته برابر ترکمنستان کلین‌شیت کرد، در مورد این بازی گفت: خداراشکر یک بازی سخت را بردیم. بازی روی چمن بد برگزار شد و کارمان را سخت کرد و نسبت به بازی رفت، سخت‌تر بود.

او در مورد کلین‌شیت اظهار داشت: من امسال خیلی تلاش کردم که در باشگاه عملکرد خوبی داشته باشم، شاید باورتان نشود که برای بازی در تیم ملی لحظه شماری میکردم و از آقای قلعه نویی تشکر دارم که به من فرصت دادند بازی کنم.

حسینی در خصوص شانس صعود ایران به مرحله حذفی جهانی عنوان کرد: ما در جام ملتها بازیهای خوبی داشتیم، بعضی انتقادات هست که به نظرم درست نیست. هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر آنطور بازی را واگذار کنیم. کمترین حقمان قهرمانی بود و تیم خیلی خوبی داشتیم و همه چیز خیلی خوب بود اما روی یک بدشانسی بازی قطر را واگذار کردیم. امیدوارم برای جام جهانی از همین الان امکانات فراهم باشد تا تیم ملی موفق شود.

گلر تیم ملی در مورد حضور بازیکنان جوان نظیر آرشا شکوری گفت: جوانگرایی در تیم ملی ساده نیست که شما همه بازیکنان را عوض کنید. بازی در تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. خیلی از بازیکنان باتجربه که در باشگاه عملکرد خوبی دارند، در تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. آقای قلعه نویی هم فکر کنم اولین بار بود این همه جوان دعوت کردند و امیدوارم همه آنها مثمرثمر باشند.

دیگر خبرها

  • سامان قدوس و فصلی که می‌توانست بهتر از این رقم بخورد | لژیونر پلاس
  • چگونه در ماه رمضان در امتحانات موفق شویم؟
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار