Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی به محل رسیدیم مشخص شد یک دستگاه کمپرسی ۱۰تن حامل خاک از حرم به سمت طلاب در حرکت بوده که پس از رد کردن چراغ قرمز با سواری پیکانی از جهت مقابل برخورد کرده است. خودرو پیکان کاملا زیر کمپرسی کشیده شده و از دو طرف پرس شده بود.به گزارش بلاغ،خوشبختانه پیکان تنها یک سرنشین داشت. از طرف جدول خیابان با قیچی هیدرولیک قطعات پیکان مچاله را برش زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظاتی بعد اورژانس و عوامل انتظامی رسیدند. یکی از دوستان راننده پیکان موضوع را به خانواده او خبر داد. لحظاتی بعد پدر و مادرش به محل آمدند ولی بعد از دیدن نحوه تصادف  هر دو بیهوش شدند و نیروهای اورژانس به مداوای آن ها پرداختند.

امکان جابه جایی کمپرسی اصلا وجود نداشت و به همین دلیل دو ساعت تمام زمان برد تا قطعات پیکان را در تاریکی، تکه تکه از زیر کمپرسی بیرون کشیدیم. در آخرین لحظات که به سرنشین خودرو رسیده بودیم خود را برای دیدن هر صحنه دل خراشی آماده کرده بودیم. اما شنیدن صدای راننده به عملیات امیدوارمان کرد. با دلگرمی بیشتری کار را پیش بردیم وقتی به جوان گرفتار پشت فرمان رسیدیم، آنچه را می دیدم باور نمی کردیم. مشخص شد که این راننده جوان سالم است.

او را که بیرون آوردیم اصلا نشانه ای از تصادف در کل بدنش نبود، حتی لباس هایش هم پاره نشده بود. هر کس از آنجا رد می شد، گمان می کرد که سرنشینان خودرو حتما کشته شده اند تا جایی که عابران کلی اسکناس و سکه برای صدقه به اطراف محدوده تصادف ریخته بودند. برای خود ما هم عجیب بود. راننده جوان تنها کمی شوکه شده بود.

پایان این عملیات هم زمان شد با مواجهه پسر جوان با والدینش. مادرش او را در آغوش کشیده بود و می گفت: « من تو را بیمه آیه الکرسی کرده ام مادر، برای همین، طوری نشدی.»

هر طور به ماجرا نگاه می کردیم بیشتر شبیه معجزه بود تا واقعیت. این صحنه را حتی اگر در فیلم ها نیز بسازند، همه آن را حقه سینمایی تلقی می کنند در صورتی که این صحنه را ما به چشم خود دیدیم.

راننده کمپرسی که نگرانی از صورتش می بارید با دیدن راننده جوان که سالم بود، آب به دست و پایش دوید و تازه فهمید که چه خطری از بیخ گوشش گذشته است. او مدام به افسر راهنمایی و رانندگی می گفت که لاستیک ترکانده و قصد نداشته چراغ قرمز را رد کند. اما گوش افسر پلیس راهور از این حرف ها پر بود و تنها به شواهد اتکا می کرد تا دروغ های راننده.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جدید توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چرا قیمت کرایه تاکسی‌ها از سایت تاکسیرانی حذف شد؟ تاکسیرانی: کرایه تاکسی تا پایان سال گران نمی‌شود

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند