Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:51:00 GMT

توقف خانگی اینتر مقابل ساسولو

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۷۹۸۳

توقف خانگی اینتر مقابل ساسولو

اینتر در دیداری خانگی مقابل ساسولو با تساوی 0-0 متوقف شد و فرصت نزدیک شدن به رتبه دوم جدول را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان اسپالتی مقابل حریف سرسخت شان شب راحتی را پشت سر نگذاشتند و در نهایت به کسب یک امتیاز این دیدار رضایت دادند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و این ساسولو بود که در دقیقه 6، اولین موقعیت جدی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد ولی ضربه براردی راهی به چهارچوب دروازه سمیر هاندانوویچ پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه بازیکنان ساسولو برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند موقعیت خوب روی دروازه حریف به وجود آوردند. ابتدا در دقیقه 19، براردی بار دیگر دروازه اینتر را تهدید کرد که باز هاندانوویچ مانع از گلزنی او شد.

دو دقیقه بعد، نوبت بواتنگ بود که با یک ضربه فنی، دروازه میزبان را هدف قرار دهد اما باز هم هاندانوویچ با یک واکنش خوب، توپ را مهار کرد.

 

 

در ادامه بازی بار دیگر متعادل شد و در دقیقه 32، این بار نوبت اینتری ها بود که روی دروازه حریف خطرساز شوند ولی ضربه پولیتانو، روی ارسال خوب پریشیچ، را کونسیلی دفع کرد.

چند دقیقه بعد، بار دیگر اینتر صاحب یک موقعیت خوب شد اما واکنش خوب کونسیلی، مانع از گلزنی ماتیاس وسینو شد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را ساسولو بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49، بازیکنان این تیم می توانستند به گل برتری برسند اما بار دیگر هاندانوویچ مانع از گلزنی بواتنگ شد. در ادامه بازی متعادل تر شد اما در دقیقه 57، باز هم این ساسولو بود که صاحب موقعیت شد و برای چندمین بار، هاندانوویچ، ناجی دروازه تیمش شد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 72، ایکاردی صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

 

 

تلاش دو تیم برای زدن گل برتری در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد و هر یک موقعیت خوبی برای زدن گل داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار

سپاهان در حالی موفق به شکست ملوان شد که در پنج بازی قبلی‌اش با این تیم در کسب پیروزی ناکام مانده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال ملوان انزلی از ساعت 17 امروز (یکشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر مقابل سپاهان قرار گرفت که در پایان این مسابقه شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند.

تک گل نیمه نخست این بازی را که در ورزشگاه شادروان قایقران انزلی برگزار شد، محمدرضا سلیمانی در دقیقه 11 روی پاس گل رضا جعفری وارد دروازه سپاهان کرد. به این ترتیب گلزن ملوان، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

در نیمه دوم سپاهانی‌ها برای جبران نتیجه وارد زمین شدند و از اُفت کیفی ملوان نهایت بهره را بردند و از شکست به پیروزی رسیدند. در دقیقه 53 شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی گل تساوی‌بخش تیمش را زد و در دقیقه 73 با گلزنی مجدد، عامل برتری طلایی‌پوشان در نتیجه شد.

سپاهان با پیروزی در بازی امروز 45 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول لیگ برتر تثبیت کرد. ملوان بندر انزلی نیز 39 امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند.

قضاوت دیدار ملوان بندر انزلی - سپاهان بر عهده مرتضی منصوریان بود که در این مسابقه به محمد کریمی، رامین رضاییان و نیما میرزازاد بازیکنان تیم میهمان کارت زرد نشان داد.

سپاهان در حالی برنده بازی مقابل ملوان شد که در دیدار دور رفت فصل بیست‌وسوم لیگ بازنده شده و جام قهرمانی فصل گذشته را به دلیل تساوی در بازی برگشت مقابل سپیدپوشان خزر از دست داده بود.

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / تیر خلاص به پیکر نیمه جان کاتالان ها
  • جهانبخش و دوستان قهرمان جام حذفی شدند
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • بازگشت سپاهان مقابل ملوان در دیداری هیجان انگیز/ قوی سپید کم آورد
  • سپاهان با دبل مغانلو مقابل ملوان دوباره مدعی شد
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم