Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@11:31:39 GMT

پیشنهاد ترامپ برای اتمام تعطیلی دولت

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۷۹۹۷

پیشنهاد ترامپ برای اتمام تعطیلی دولت

ترامپ پیشنهاد کرد در ازای تأمین بودجه ۵.۷میلیارد دلاری برای ساخت دیوارحائل مرزی باتمدید برنامه موسوم به«داکا»برای محافظت از مهاجرانی که در کودکی در آمریکا به دنیا آمده‌اند موافقت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه پیشنهادش برای پایان دادن به طولانی‌ترین تعطیلی دولت فدرال در تاریخ آمریکا را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیشنهاد کرد در ازای موافقت نمایندگان دموکرات کنگره با تأمین بودجه ۵.۷ میلیارد دلاری برای ساخت دیوار حائل مرزی حاضر است محافظت‌های موقت از برخی مهاجران غیرقانونی را تمدید کند.

ترامپ که در کاخ سفید سخنرانی می‌کرد گفت حاضر است حفاظت‌های موقت از واجدان دو برنامه مهاجرتی را برای سه سال تمدید کند. رئیس‌جمهور آمریکا گفت در ازای تأمین بودجه ساخت دیوار مرزی حفاظت از واجدان برنامه موسوم به «داکا» و واجدان «وضعیت حفاظت موقت» ( TPS ) را برای سه سال تمدید خواهد کرد.

برنامه «داکا» (تأخیر در اقدام درباره مهاجرت در کودکی) یک سیاست مهاجرتی است که به برخی از افرادی که در کودکی به عنوان مهاجر غیرقانونی وارد آمریکا شده‌اند اجازه می‌دهد برای دو سال از هر گونه اقدام برای دیپورت مصون بمانند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی بودجه ترامپ تعطیلی دولت امریکا دیوار مرزی کنگره امریکا مهاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دلخراش از خودسوزی یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ + فیلم

دریافت 880 KB

به گزارش همشهری آنلاین، جلسات رسیدگی به اتهامات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این دادگاه برگزار می‌شود.

در این باره بیشتر بدانید:

یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات کد خبر 845807 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه خودکشی ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • پیشنهاد دولت برای افزایش تعطیلی هفته چه روزی است؟
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!
  • تصاویر دلخراش از خودسوزی یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ + فیلم