Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا گفت: روز جمعه دیدار بسیار خوبی با «کیم یونگ چول» فرستاده ویژه رهبر کره‌شمالی داشتم.

ترامپ در ادامه اعلام کرد: پیشرفت های زیادی در روند مذاکره با پیونگ یانگ به دست آمده است و این محصول یک سال مذاکره و تلاش های دیپلماتیک کاخ سفید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در کاخ سفید به خبرنگاران گفت: «رهبر کره شمالی به شدت مشتاق است به توافق با آمریکا دست یابد ... ما پیشرفت‌های زیادی به دست آورده‌ایم و در آینده نیز به نتایج ملموس تری دست خواهیم یافت».

رئیس جمهور آمریکا در پایان گفت: در اواخر ماه فوریه با رهبر کره شمالی دیدار خواهم کرد مکان این نشست مشخص شده است و به زودی آن را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام /

183 / 156 کره شمالی آمریکا دیدار اشتیاق فرستاده

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کره شمالی آمریکا دیدار اشتیاق فرستاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این زن فرستاده جدید آمریکا در غزه می‌شود/عکس

به گزارش خبرآنلاین «لیز گراند» جایگزین «دیوید ساترفیلد» فرستاده ویژه آمریکا در امور بشردوستانه خاورمیانه خواهد شد؛ فرستاده‌ای که در تاریخ ۱۵ اکتبر، یک هفته پس از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی به این سمت منصوب شده بود.

یک منبع آگاه به برنامه‌های دیوید ساترفیلد به پایگاه خبری هاف‌پست گفت که او به کار خود در وزارت امور خارجه به عنوان مشاور ارشد ادامه خواهد داد. برای اولین بار این پایگاه خبری آمریکایی بود که در ماه ژانویه گزارش کرد که ساترفیلد مقام خود را به عنوان فرستاده ترک خواهد کرد.

به نقل از ایسنا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

گروه‌های حقوق بشری می‌گویند به‌رغم آنچه جو بایدن وعده داد بود تا وضعیت درد و رنج فلسطینیان را بهبود ببخشد، اما کارزار جنگی رژیم صهیونیستی با حمایت تمام‌قد آمریکا به جنایات خود در نوار غزه ادامه می‌دهد.

«لیز گراند» که پیشتر مقام رسمی سازمان ملل متحد هم بود، در بحران‌های انسانی دیگری از جمله در یمن فعالیت کرده است.

او در میان کارشناسان امداد چهره‌ای شناخته شده است اما دوران تصدی او در موسسه صلح ایالات متحده (USIP) – به عنوان یک اندیشکده غیرحزبی با هدف پایان دادن به درگیری‌ها – در طول جنگ غزه بحث برانگیز شده است.

در اوایل سال جاری میلادی چندین تن از کارکنان، این موسسه صلح را به انجام «اقدامات ناکافی» در راستای کاهش تنش‌های اسرائیل-فلسطین و اتخاذ «رویکرد سیاسی امن نسبت به بحران غزه» متهم کردند.

یکی از همکاران گراند که نسبت به برنامه‌های او مطلع است، گفت که لیز گراند این موسسه صلح را برای پنج ماه ترک خواهد کرد.

سخنگویان وزارت امور خارجه آمریکا و موسسه صلح USIP هنوز به درخواست اظهار نظر در این رابطه پاسخی نداده‌اند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899000

دیگر خبرها

  • این زن فرستاده جدید آمریکا در غزه می‌شود/عکس
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • فیلم/بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد