Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@13:23:05 GMT

مذاکرات تجاری با چین رو به پیشرفت است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۸۱۵۸

مذاکرات تجاری با چین رو به پیشرفت است

خبرگزاری فارس: به نقل از رویترز، لری کودلوو، مشاور اقتصادی کاخ سفید گفت: مذاکرات تجاری بین آمریکا با چین در حال پیشرفت است، اما تا رسیدن به توافق زمان خواهد برد.

کودلوو ادامه داد: ما در حال مذاکره در جامع‌ترین سطح با چین هستیم و در این مذاکرات تمام مسائل پوشش داده خواهند شد.

این مشاور اقتصادی کاخ سفید افزود: زمان خواهد برد و ما در حال پیشرفت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من دوست دارم که توافق کنم، اما این توافق باید یک توافق عالی باشد. قرار است در روز‌های ۳۰ و ۳۱ ژانویه لیو‌هه، معاون رئیس‌جمهور چین برای برگزاری دور بعدی مذاکرات تجاری به آمریکا سفر کند.

هفته گذشته مذاکرات تجاری بین آمریکا و چین در سطوح پایین در پکن برگزار شد. دو کشور در تلاش هستند تا پیش از ماه مارس و آغاز اعمال تعرفه بر ۲۰۰ میلیارد دلار واردات کالا از چین توسط آمریکا، به توافق برسند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مشاور کاخ سفید مذاکرات تجاری چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: لغو سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن ناامید کننده است

کاخ سفید در واکنش به لغو سفر هیات صهیونیستی به واشنگتن از سوی دولت بنیامین نتانیاهو، اعلام کرد که این اقدام ناامید کننده بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جان کربی هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز دوشنبه گفت: ما بسیار ناامید هستیم که آنها به واشنگتن دی سی نمی‌آیند تا به ما اجازه دهند گفتگوی کامل در مورد جایگزین‌های مناسب برای حمله به رفح داشته باشیم.

رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب قطعنامه آتش بس در غزه در شورای امنیت سازمان ملل و وتو نکردن این قطعنامه از سوی ایالات متحده، سفر یک هیات از تل‌آویو به واشنگتن را لغو کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از برگزاری نشست شورای امنیت برای رای گیری، تهدید کرده بود که اگر آمریکا قطعنامه را وتو نکند، سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن برای مذاکرات در مورد رفح را لغو می‌کند.

سند آمریکایی: اسرائیل در غزه مرتکب اشتباه راهبردی شد

پس از اینکه آمریکا قطعنامه آتش بس غزه را در شورای امنیت سازمان ملل در حمایت از رژیم صهیونیستی وتو نکرد، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در پرتو تغییر در موضع آمریکا، نخست وزیر نتانیاهو تصمیم گرفت که هیات اسرائیلی به واشنگتن نرود.

کربی در مورد اتخاذ این تصمیم از سوی دولت رژیم صهیونیستی بیان کرد که هیچ تغییری در برنامه‌های مذاکرات آمریکا و اسرائیل درباره رفح به واشنگتن اطلاع داده نشده است.

جان کربی گفت: اگر هیأت اسرائیلی به این واشنگتن سفر نکند، ایالات متحده به گفتگو با همتایان اسرائیلی خود ادامه خواهد داد.

آمریکا می‌گوید که رای ممتنع در شورای امنیت سازمان ملل برای آتش بس در غزه نشان دهنده تغییر سیاست نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توافق تجاری افغانستان و پاکستان
  • حماس: امکان توافق آتش‌بس با اشغالگران وجود ندارد
  • کاخ سفید: به رهاسازی کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق هوا ادامه خواهیم داد
  • واکنش دوحه به خروج هیأت اسرائیلی از مذاکرات آتش‌بس غزه
  • واکنش کاخ سفید به لغو سفرهیأت اسراییلی به واشنگتن/ناامیدکننده است
  • کاخ سفید: سیاست آمریکا درباره غزه تغییر نکرده است
  • کاخ سفید: لغو سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن ناامید کننده است
  • کاخ سفید: رأی ممتنع به آتش‌بس غزه به معنای تغییر سیاست آمریکا نیست
  • رأی ممتنع به قطعنامه آتش‌بس غزه به معنای تغییر سیاست آمریکا نیست
  • کاخ سفید: سیاست آمریکا درباره جنگ غزه تغییر نکرده است