Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه EPC  بهینه سازی، افزایش ظرفیت و تبدیل سیستم تر به خشک خط یک سیمان سفید شرکت سیمان شمال کلید خورد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت سیمان شمال، روز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۹/۲۷ پروژه بهینه سازی، افزایش ظرفیت و تبدیل سیستم تر به خشک خط یک سیمان سفید شرکت سیمان شمال با حضور آقای مهندس داداش مدیر عامل هلدینگ سیدکو و هیئت همراه و با حضور اعضای هیئت مدیره˛ مدیر عامل و مسئولین شرکت سیمان شمال با هزینه ای معادل ۸۸ میلیارد ریال و با ظرفیت ۱۵۰ تن در روز و مصارف ویژه مطابق با استاندارد ایران با طراحی و اجرای شرکت طراح سهند سیمان رسما آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این قرارداد طی مدت ده ماه عملیات اجرائی خود را به پایان خواهد برد و کلینکری با سفیدی بالای ۹۰ درصد و مقاومت فشاری بالاتر از ۴۵۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع به بازار سنتی خود ارائه خواهد کرد.

 

لازم به توضیح است که شرکت سیمان شمال اولین تولید کننده سیمان سفید در ایران و حتی در خاورمیانه از سال ۱۳۳۳ بوده است و دارای مشتریان سنتی و وفادار به محصول این شرکت می باشد که انشالله با افزایش کیفیت و کمیت آن رضایت مشتریان خود را بیش از قبل تامین خواهد کرد و ضمن تامین نیازهای بازار سنتی نیم نگاهی هم به بازارهای صادراتی منطقه خواهد داشت.

 

این پروژه مقدمه ای برای احیای خط ۲ تولید که دارای سیستم تر به ظرفیت ۲۰۰ تن در روز و در حال حاضر متوقف است به شمار می رود که برای تولید انواع محصولات مرتبط با صنعت سیمان در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید

زینلی کارآفرین و مدیرعامل شرکت کویر تایر خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: پیشنهاد تأسیس کارخانه کویر تایر در سال ۶۷ از همفکری در یک دوره قرآن شروع شد و در سال ۶۷ با تأسیس این کارخانه با هدف اشتغال زایی موافقت شد و امروزه در تمامی حوزه‌های مختلف صنعت در کشور رتبه اول را داریم به طوری که در سال ۱۴۰۱، ۱۶۱ میلیارد تومان سود و پارسال ۸۱۶ میلیارد تومان سود کردیم که این پول خرج توسعه استان می‌شود.

او افزود: منابع مالی دولت سرشار نیست و با این حرکت کند مملکت به رشد کامل و افقی که در انتظار داریم نمی‌رسد بنابراین باید جهشی داشته باشیم و یک میانبر برای توسعه پیدا کنیم که راهکار آن این است که مردم را از طریق تأسیس شرکت پروژه و روی آوردن به بورس پای کار بیاوریم.

زینلی بیان کرد: اگر تأسیس شرکت پروژه مبتنی بر مزیت‌های نسبی هر منطقه را برای مردم معنا و تفسیر کنیم می‌تواند راهکار بزرگ و موثری برای تحقق جهش تولید در حوزه‌های مختلف باشد، زیرا هرجا که مردم پای کار بیایند سعه بیشتر و سریع‌تر می‌شود.

کارآفرین و مدیرعامل شرکت کویر تایر خراسان جنوبی ادامه داد: نقدینگی در کشور وجود دارد و باید در مسیر بورس هدایت شود و بورس امین منابع مالی مردم خواهد بود؛ این اطمینان را می‌دهیم که نظارت‌های سختگیرانه در این قضیه وجود دارد و جایگزین مردم در حوزه نظارت بر منابع مالی آنها است.

او عنوان کرد: همچنین باید ساز و کاری تعریف شود تا از ظرفیت صنوف، اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی که متشکل از مردم هستند استفاده درست در جهت توسعه و اشنغالزایی جدید شود تا با جمع آوری منابع اندک به کار‌های بزرگ در زمینه اقتصادی و توسعه استان و کشور برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • تولید بیش از ۶۰ میلیون پاکت سیمان در زاهدان
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • چادر سنتی مغولی به سبک روز بازسازی شد! (+تصاویر)
  • تائید فنی ۶۰ پروژه توسعه فناوری زیستی جهت استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان