Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بختیار، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به مباحث و ابهامات مطرح شده پیرامون وضعیت قیمت بنزین در سال آینده، گفت: با توجه به حساسیت موضوع قیمت بنزین، مقرر شد کمیته ویژه‌ای در کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی این موضوع تشکیل شود.

وی با تاکید بر اینکه هر گونه افزایش و یا تغییر در قیمت انواع سوخت نیازمند اخذ مصوبه مجلس است، اظهار داشت: تاکنون هیچ تصمیمی در دولت و مجلس برای افزایش قیمت سوخت اتخاذ نشده است و مردم نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون انرژی مجلس، احیای کارت سوخت و برنامه دولت برای آن را رد نکرد و گفت: احیای کارت هوشمند سوخت همچنان در دستورکار دولت قرار دارد. این امر موجب جلوگیری از هدر رفت سوخت و همین‌ طور کاهش قاچاق بنزین و انواع دیگر سوخت‌ها از کشور می‌شود.

بختیار اضافه کرد: در کمیته ویژه‌ای که در کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی قیمت بنزین در تشکیل شده، جلساتی با کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و نیز کارشناسانی از دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی داشتیم که پیشنهادات مختلف برای تعیین تکلیف قیمت بنزین مورد بررسی قرار گرفت اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

وی، وضعیت قیمت بنزین در سال 98 را در حال حاضر مبهم دانست و تصریح کرد: هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین در سال 98 اتخاذ نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هنوز نمی‌توان درباره اینکه آیا بنزین در سال 98 افزایش قیمت خواهد داشت یا خیر، نظر داد، زیرا ما نیز در کمیته‌ ویژه مجلس، پیشنهادات مختلفی در این زمینه به کمیسیون تلفیق بودجه 98 ارائه می‌دهیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نشست علنی مجلس به ریاست رئیس مجلس آغاز شده و این موارد در دستور کار نمایندگان قرار دارد:

ادامه گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی.   گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی اعاده شده از شورای نگهبان.   ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقاء امنیت آنان دربرابر سوء رفتار.   گزارش کمیسیون انرژی درمورد لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (STC) به داوری در اجرای ماده ۱۰۰ آئین‌نامه داخلی مجلس با اولویت   گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها درمورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها.   گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس درمورد طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت   گزارش کمیسیون کشاوزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درمورد طرح استفساریه جز یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰   بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درمورد رسیدگی به طرح نظام قانون‌گذاری، تعیین حدود اختیارات و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی   بررسی تقاضای دو فوریت درمورد طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم.

دیگر خبرها

  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین