Web Analytics Made Easy - Statcounter

خمین - ایرنا - رئیس ورزش و جوانان خمین گفت: بازسازی اساسی تنها استخر سر پوشیده این شهرستان که سه ماه است تعطیل شده حدود 25 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

«سعید امجدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای تعمیر اساسی و تغییر مکان شنا، سنای خشک، سنای بخار، سیستم گرمایشی، تهویه هوا تعمیر موتور خانه و لوله کشی توسط 2 شرکت فنی و مهندسی برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت : این استخر در سال 1380 به بهره برداری رسیده و به دلیل فرسودگی تجهیزات موتورخانه و تاسیسات مستهلک قابل استفاده نیست.
رئیس ورزش و جوانان خمین اظهارداشت: اگر چه برنامه تعمیرات و نگهداری ابنیه و تاسیسات این مجموعه هر سال انجام شده اما مباغ آن ناچیز بوده و این مجموعه اکنون نیازمند بازسازی است.
امجدی بیان کرد: روزانه به طور متوسط 500 نفر از استخر سر پوشیده این شهرستان استفاده می کردند که تعطیل شدن آن باعث نارضایتی شهروندان به ویژه جوانان شده است.
وی گفت: تلاش می شود با تخصیص اعتبار استخر سر پوشیده خمین تعمیر اساسی شود اما مشارکت خیران در پیشبرد این امر تاثیر گذار است.
امجدی بیان کرد: ردیف اعتبار ملی برای نخستین بار از محل منابع مالی ارزش افزوده در سال جاری برای سالن یکهزار نفری خمین تخصیص داده شد.
رئیس ورزش و جوانان خمین ادامه داد: با تخصیص این اعتبار ملی سالن یکهزار نفری خمین که از طرح های مصوب هیات دولت است در بهمن ماه امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.
امجدی اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی خمین با در نظر گرفتن مجموع اماکن ورزشی موجود تحت پوشش ورزش و جوانان و سایر ارگان ها یک متر است که با میانگین سرانه کشوری برابری می کند.
11باشگاه ورزشی، 12 مکان ورزشی دولتی و هفت سالن بخش خصوصی در شهرستان خمین فعال است.
7277/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش و جوانان بازسازي استخر اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از تعمیر و بازسازی، خرید و تجهیز ماشین‌آلات راهداری با اعتبار یک‌هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن سپاهی با اعلام این خبر اظهار داشت: انجام عملیات راهداری علاوه بر نیروی راهدار باتجربه به ماشین‌آلات راهداری مجهز نیاز دارد و بر این اساس طی سال گذشته این اداره مبلغ یک‌هزار و 320 میلیارد ریال در زمینه تعمیر و بازسازی، خرید تجهیزات ماشین‌آلات راهداری تأمین اعتبار شده است.  

وی گفت: از محل اعتبارات سال 1402 برنامه‌ریزی برای بازسازی 14 دستگاه ماشین‌آلات راهداری، همچنین تعمیر و راه‌اندازی سایر ماشین‌آلات با اعتبار 306 میلیارد ریال انجام و خرید انواع ماشین‌آلات راهداری در مرحله أخذ مجوزهای قانونی و برگزاری مناقصه است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به دو هزار و 88 مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین‌آلات طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: بدین منظور  45 هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیاز خرید و تعویض شده‌اند.  

سپاهی بیان کرد: برای خرید لاستیک، تأمین روغن و سوخت مصرفی و سایر اقلام مصرفی جمعاً 192 میلیارد ریال هزینه شده است. تمامی ماشین‌آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای هستند که عملکردشان از قبیل؛ سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آن‌ها در طول شبانه‌روز امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل