Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@18:47:07 GMT

مردم رضایت خوبی از عملکرد احزاب ندارند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۸۶۶۴

مردم رضایت خوبی از عملکرد احزاب ندارند

ذکی الله خوشبخت شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران افزود: اگر بگوییم احزاب در کشور کاری را انجام نداده اند ناانصافی است ولی آنگونه که باید رضایت از عملکرد آنها وجود نداشته است.
وی بابیان اینکه احزاب باید از فعالیت موسمی خارج شوند، بیان کرد: احزاب و جریان های سیاسی تنها در مقطع خاصی فعالیت دارند و بعد از اتمام آن مقطع، فعالیت را رها می کنند و این آسیب جدی در کشور محسوب می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خوشبخت بیان کرد: کارایی حزب باید دایمی باشد و بجای تخریب همدیگر و یا جناح مقابل نقد سازنده را سرلوحه کار خود قرار دهد، همچنین پیگیری مطالبات مردم یکی از کارکردهای مهم احزاب است که از آن غفلت شده است .
خوشبخت انسجام و اتحاد در بین احزاب را یادآور شد و گفت: احزاب هرجند اختلاف سلیقه باهم دارند ولی این اختلافات نباید در اصول وجود داشته باشد .
وی ادامه داد: احزاب بدنبال مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستند و باید تلاش کرد تا مردم آگاهانه در صحنه حاضر شده و بهترین کاندیداها را در انتخابات فارغ از فامیل گرایی و طایفه گرایی برگزیند ، احزاب باید بدنبال کاندیداهای نخبه و روشنفکر و کاردان باشند، البته گزینش این افراد حاصل خرد جمعی و تصمیم گیری اتاق فکر است.
وی ادامه داد: دغدغه اصلی احزاب اصولگرا خروج از فعالیت موسمی و مقطعی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب افراد کاردان و شایسته از سوی مردم است
رییس شورای هماهنگی و سیاستگذاری احزاب و تشکل‌های انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: ما نتوانستیم افراد خوب و شایسته را برای مجلس پرورش و تربیت کنیم و لازم است احزاب این موضوع را آسیب شناسی کند .
او بابیان اینکه گفتمان احزاب اصولگرا گفتمان انقلاب اسلامی است، افزود: گفتمان شورای هماهنگی براساس فرمایش مقام معظم رهبری گفتمان انقلاب اسلامی است.
خوشبخت درباره برگزاری انتخابات استانی مجلس شورای اسلامی افزود: روشنفکران، اندیشمندان، نخبگان و صاحبنظران باید در این مورد اظهار نظر کرده تا مبادا لطمه ای در اثر آن به کشور وارد شود .
7110/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان اردبیل انتخابات انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   بنابر اعلام  روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه، براساس آمارها، تکلیف کارنامه یک ساله تولید و فروش پتروشیمی‌ها در ۱۴۰۲ مشخص شد.

پتروشیمی ارومیه که در بررسی گزارش‌های ماهانه همواره عملکرد خوبی داشت، توانست در نهایت درآمد خوبی را در سال ۱۴۰۲ به ثبت برساند.

پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ بهترین عملکرد را میان رقبای بورسی خود به ارمغان آورد به طوری که این پتروشیمی در سال ۱۴۰۲ توانست درآمد سالانه خود را از ۹۷۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ با رشد بیش از ۸۵ درصدی به هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ برساند.

بعد از پتروشیمی ارومیه؛ پتروشیمی‌های اصفهان و تندگویان بیشترین رشد درآمد سالانه در سال ۱۴۰۲ را درمیان هم‌گروهی‌های خود تجربه کردند

دیگر خبرها

  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند