Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- پيام تسليت رئيس جمهوري در پي درگذشت پدر شهيدان کريمي هويه، تاکيد وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بر نقش هنرمندان در تعريف انقلاب اسلامي، تصريح قاسمي بر تعجب برانگيز نبودن تخريب روابط ديرينه ايران و اروپا از سوي معاندان، حمله جنگنده هاي ائتلاف سعودي به صنعا و کشته و زخمي شدن شماري غيرنظامي، عقب نشيني ترامپ در مقابل دمکرات ها و فاجعه انساني در غزه درپي بحران سوخت مهمترين خبرهاي 12ساعت گذشته ايرنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخبار داخلي
**********
* تهران- ايرنا- رئيس‌ جمهوري در پيامي با تسليت درگذشت مرحوم حاج اسدالله کريمي هويه، پدر بزرگوار شهيدان سرافراز نجفعلي، قدرت الله و ولي الله کريمي هويه از درگاه خداوند بزرگ براي آن سفر کرده رحمت واسعه و همجواري با فرزندان شهيدش و براي عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.
* تهران- ايرنا- وزير فرهنگ و‌ ارشاد اسلامي با بيان اينکه انقلاب بزرگ ايران را بدون نقش هنرمندان نمي‌توان تعريف کرد، گفت: بايد به دنبال نشان دادن نقش هنرمندان در آفرينش و رستاخيز ملي انقلاب اسلامي باشيم.
* تهران- ايرنا- سخنگوي وزارت امور خارجه به اتهام زني هاي امنيتي براي تخريب روابط ديرينه ايران و اروپا اشاره کرد و گفت که اين اقدام هاي دشمنان و معاندان تعجب برانگيز نيست.
* تهران- ايرنا- سخنگوي وزارت امور خارجه در پيامي با بازماندگان قربانيان حادثه دلخراش انفجار لوله انتقال سوخت که ده ها کشته، مجروح و مفقود برجاي گذاشت، ابراز همدردي و براي تمامي مجروحان آرزوي بهبودي و سلامتي کرد.
* تهران- ايرنا- معاون صنايع وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان بايد با انجام تعهدات و تسريع در ارايه خودرو به مشتريان مانع از تضييع حقوق مصرف‌کننده و ايجاد نارضايتي شوند.
* تهران- ايرنا- رئيس دفتر رئيس جمهوري عصر شنبه با حضور در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) در مراسم ترحيم مرحوم حاج محمدرضا اعتماديان مجاهد انقلابي شرکت کرد.
* تهران- ايرنا- سرپرست سازمان تأمين اجتماعي گفت: فرمول مشخصي براي اجراي همسان سازي با همفکري و مشارکت تشکل هاي بازنشستگي طراحي شده و ارزيابي ما اين است که اجراي اين برنامه نيازمند اعتبار 12 هزار ميليارد توماني است.
* چابهار-ايرنا- معاون وزير دفاع و دبير ستاد توسعه سواحل مکران گفت: 63 هزار ميليارد تومان اعتبار براي اجراي بيش از 40 پروژه مهم عمراني و زيربنايي اين سواحل در حال هزينه است.
اخبار خارجي
**********
* تهران- ايرنا- شماري غيرنظامي در حمله جنگنده هاي ائتلاف سعودي به صنعا پايتخت يمن کشته و زخمي شدند.
* تهران- ايرنا- خبرگزاري رويترز گزارش داد: رئيس جمهوري آمريکا که نزديک به يک ماه است براي به دست آوردن بودجه ديوار مرزي با مکزيک دولتش را تعطيل کرده، قصد دارد با امتياز دادن در امور مهاجرت به دمکرات ها قائله تعطيلي دولت را ختم کند.
* تهران- ايرنا- وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که بيمارستان هاي نوار غزه به دليل بحران سوخت با فاجعه انساني روبه رو است.
* کوالالامپور- ايرنا- منابع خبري گزارش دادند: درپي اعلام دولت نظاميان مبني بر به تاخير افتادن چندين باره انتخابات سراسري تايلند که رياست اتحاديه جنوب شرق آسيا را نيز بر عهده دارد، اين کشور با تظاهرات مستمر مخالفان دولت در معرض تنش هاي سياسي گسترده قرار گرفته است.
* لندن- ايرنا- يک ماه پس از بحران هوايي فرودگاه گاتويک لندن که سه روز اين فرودگاه را در ايام پرتردد تعطيلات کريسمس به تعطيلي کشاند، منابع انگليسي از دست‌گيري فردي خبر مي‌دهند که در همان ايام به پرواز پهپاد در نزديکي فرودگاه هيترو متهم شده است.
* لندن- ايرنا- هزاران تن از زنان انگليس در سومين سال پياپي با برگزاري تظاهراتي در پايتخت اين کشور به تبعيض جنسيتي و نابرابري حقوق زنان و مردان اعتراض کردند.
* تهران- ايرنا- ائتلاف عربي به سرکردگي عربستان ساعتي پس از تهديد به بمباران صنعا پايتخت يمن، مناطق مسکوني و زيرساخت هاي اين شهر را بمباران کرد.
* نيويورک- ايرنا- رئيس جمهوري آمريکا در حالي که مي گفت پيشنهاد جديدي براي حل بحران تعطيلي بخش هاي دولت و ديوار مرزهاي جنوبي دارد، بار ديگر بر خواسته خود مبني بر اختصاص 5.7 ميليارد دلاري براي ساخت حصار فولادي تاکيد کرد.
* تهران- ايرنا- مقام هاي بلغارستان 6 نفر را به اتهام تامين 25 ميليون يورو در دو سال گذشته براي گروه هاي تروريستي بازداشت کرد.
* مسکو- ايرنا- روسيه در چارچوب قرارداد تجاري با سوريه در نظر دارد هر ماه 200 هزار تن گندم به اين کشور بفروشد.
* تهران- ايرنا- خبرنگار خبرگزاري آمريکايي آسوشيتدپرس در جريان درگيري هايي که ميان نيروهاي دولتي و شبه نظاميان مسلح در طرابلس پايتخت ليبي رخ داد، کشته شد.
* تهران- ايرنا- شمار کشته هاي انفجار در خط لوله سوخت در مکزيک که به دليل قطع شدن توسط دزدان سوخت روي داد، به 66 تن رسيد.
* تهران- ايرنا- ائتلاف متجاوزان به سرکردگي عربستان در ادامه تجاوز نظامي به يمن، مناطق مسکوني و غيرنظامي استان صعده در شمال اين کشور را بمباران کرد.
* تهران- ايرنا- نيروهاي دموکراتيک سوريه (شبه نظاميان کرد) با تهيه و ارائه فهرستي در قالب 10 بند به دولت بشار اسد، خواهان عادي شدن روابط با دولت مرکزي دمشق شدند.
شبد**1953**1379
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عناوین روزنامه‌های روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بازگشایی زاینده رود برای کشاورزان شرق، رشد سالانه ۲۰۰ هکتاری مزارع زعفران در اصفهان و اجتماع ۲۵۰ فلامینگو در  ۳ درصد از گاوخونی!، دیگر عناوین روزنامه‌های امروز اصفهان است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده
  • قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل است
  • معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • اسرائیل دو بار در روز‌های اخیر، حمله به ایران را متوقف کرد
  • عناوین روزنامه‌های روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • مرور مهم ترین اخبار روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس
  • تجارت با دنیا فقط ۳ روز در هفته!/ شوک مجلس به بخش خصوصی