Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «اجلاس ضد ایرانی لهستان پروژه شکست خورده آمریکاست»، گفت: اجلاس ضد ایرانی لهستان تهدید حیثیتی برای شرکت‌کنندگان است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انصراف برخی از کشورها برای حضور در اجلاس ضدایرانی لهستان، اظهار کرد: قطعا اجلاس لهستان تهدید حیثیتی جدی برای کشورهای غربی مدعی رعایت حقوق بین‌الملل و استقلال کشورها و احترام به موازین بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست اقدامی ۱۰۰ درصد مداخله‌جویانه در امور داخلی کشوری مستقل به حساب می‌آید و اقدامی علیه امنیت و منافع ملی ماست.

وی افزود: بر این اساس بسیاری از کشورها در این اجلاس شرکت نمی‌کنند چون تهدید حیثیتی جدی برای آنها به شمار آمده و بعد از آن نمی‌توانند از موازین خود دفاع کنند، به همین دلیل اگر کشوری بخواهد در این اجلاس شرکت کند ریسک جدی حیثیتی انجام داده است، لذا خیلی از کشورهای اروپایی برای شرکت در اجلاس انصراف می‌دهند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «اجلاس ضد ایرانی لهستان پروژه شکست خورده آمریکا خواهد بود»، اظهار کرد: لهستان نیز با پذیرش میزبانی این اجلاس ریسک بزرگی می‌کند، چون قرار است گروه‌ها و افرادی در آن شرکت کنند که برخی از آنها سابقه تروریستی بدنام داشته، آدم‌کش بوده و یا در پولشویی و حمایت از تروریسم نقش داشته‌اند. از طرف دیگر با توجه به این‌که این اجلاس مداخله در امور کشورمان به حساب می‌آید، قطعا باید دستگاه دیپلماسی وضعیت‌اش را با لهستان روشن کند.

انتهای پیام

خبرنگار: منیرسادات سیدرضا

دبیر: ربی زواره

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و آمریکا نشست ضد ایرانی لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن در اوکراین شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره آمریکا «هیل»، یک سناتور آمریکایی رویکرد رییس جمهور این کشور در قبال اوکراین را شکست خورده توصیف کرد.

سناتور «رون جانسون» اعلام کرد که «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا یک هدف از دست رفته در اوکراین را دنبال می کند، زیرا دولت او تمایل ندارد به شکست سیاست خود در تلاش برای تضعیف روسیه اعتراف کند.

این سناتور آمریکایی گفت: در برهه ای از زمان، شما باید واقعیت را تشخیص دهید و باید تصمیمات خود را بر اساس واقعیت قرار دهید. اما دولت بایدن مایل به انجام این کار نیست، ژنرال ها حاضر به انجام این کار نیستند، زیرا آنها باید اعتراف کنند که تاکنون در اشتباه بوده اند.

این قانونگذار آمریکایی که در مراسم تحلیف «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در سال ۲۰۱۹ شرکت کرده بود، گفت که زلنسکی می‌خواست با روسیه صلح کند، زیرا به این نتیجه رسیده بود که کی‌یف هیچ شانسی برای بازپس‌گیری کریمه ندارد و به دنبال حل و فصل مناقشه با روسیه بود.

کد خبر 6078181

دیگر خبرها

  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • احداث مگاپروژه سد و نیروگاه در سریلانکا بدست مهندسان ایرانی
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به مرحله نهایی جوایز اجلاس جامعه اطلاعاتی WSIS ۲۰۲۴ راه یافت
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به مرحله نهایی جوایز اجلاس جامعه اطلاعات راه یافت
  • عملیات «وعده صادق» حیثیتی برای رژیم صهیونیستی باقی نگذاشت
  • انتخاب پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی در بخش جایزه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی
  • بایدن در اوکراین شکست خورده است
  • بولتون: حمله ایران شکست بزرگ سیاست بازدارندگی اسرائیل و آمریکاست