Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده شنبه شب در یادواره شهدای ورزشکار تربت حیدریه افزود: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می شود که از خود بپرسیم با وجودی که اسم کوچه ها و خیابانهایمان را به نام شهدا گذاشته ایم، چه میزان در جامعه به سبک و سیره شهیدان رفتار می کنیم.
وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را به معنای دفاع از ارزشها و قداستها ذکر و بیان کرد: این ارزشها و آرمانها باید برای جوانان، نوجوانان، زنان و مردان بازگو و تشریح شود تا بدانند برای عظمت و اقتدار کنونی کشور هزینه های فراوانی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: از همین روی امروز اگر می خواهیم انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود تنها راه آن ادامه مسیر شهداست که بتوان ضمن تشکیل تمدن نوین اسلامی، زمینه ساز ظهور آخرین ذخیره الهی باشیم.
وی گفت: دشمن در تلاش است تا در فضای حقیقی و مجازی جوانان و نوجوانان را از مسیر انقلاب و نظام منحرف کند لذا می طلبد دلسوزان انقلاب و اسلام همانند دوران دفاع مقدس با حضور در عرصه این نبرد ناجوانمردانه توطئه های دشمن را خنثی کنند.
سردار یوسفعلی زاده افزود: دشمن آرزو دارد در ایران فتنه گری کند، ترور و تروریست پرورش دهد، در نهایت روحیه جهاد و مقاومت را از جوانان و نوجوانان گرفته و آنها را به سمت لودگی بکشاند اما یاد شهیدان، مجاهدان و مدافعان حریم امنیت کشور همچنان زنده و پویا است.
وی ادامه داد: امروز پیروزی مردم منطقه و جبهه مقاومت را می بینیم و همه این موفقیتها مرهون الگوبرداری از انقلاب اسلامی است و به فضل الهی به زودی شاهد فروپاشی نظامهای مزدور و آدمکش خواهیم بود.
نخستین یادواره 32 شهید ورزشکار تربت حیدریه با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگران، ورزشکاران، مسئولان و اقشار مختلف مردم در حسینیه بزرگ ثارالله این شهر برگزار شد. شهرستان تربت حیدریه 680 شهید، دو هزار و 500 جانباز و 141 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
7079/6121/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب جامعه سبک زندگی فتنه یاد و خاطره شهدا جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۶۱ قطعه پرنده چکاوک و سهره در تربت حیدریه

     به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رییس اداره محیط زیست تربت حیدریه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری، خرید و فروش غیرمجاز پرندگان حفاظت شده و در معرض انقراض توسط فردی سودجو در یکی از مناطق سطح شهرستان تربت حیدریه، پی گیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود:  پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل این فرد  ۱۵۶ قطعه پرنده چکاوک و ۵ قطعه پرنده سهره کمیاب کشف شد.   رییس اداره محیط زیست تربت حیدریه ادامه داد: در این زمینه یک متهم به مراجع قضائی معرفی و پرندگان مکشوفه به اداره محیط زیست تربت حیدریه تحویل شد.

دیگر خبرها

  • حکومت امیرالمومنین (ع) گویای لغزش خواص است
  • کشف۲۴ تن رب فلهٔ غیر مجاز در تربت حیدریه
  • کشف ۱۶۱ قطعه پرنده چکاوک و سهره در تربت حیدریه
  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • تربیت قرآنی فرزندان نسل سالمی را تحویل جامعه می دهد
  • شهادت قله رستگاری است/ جنگ غزه ماهیت تمدن غرب را نشان داد
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • (عکس) کشف یک آب انبار عهد قاجاریه در تربت حیدریه
  • کشف یک آب انبار تاریخی در تربت‌حیدریه