Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@11:12:42 GMT

ترامپ از بازرس پرونده دخالت روسیه تشکر کرد!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۸۹۳۰

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در اقدامی نادر از رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه و تبانی با تیم انتخاباتی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، تشکر کرد.

تشکر ترامپ که رسانه‌های آمریکا با صفت‌هایی مانند غیرمعمول، نادر و کم‌سابقه آن را توصیف کرده‌اند پس از آن صورت گرفت که دفتر مولر در بیانیه‌ای گزارش جنجالی یک رسانه آمریکایی درباره ترامپ و وکیلش را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این دفتر رابرت مولر، دادستان ویژه مأمور تحقیق در مورد اتهامات تبانی بین روسیه و تیم انتخاباتی ترامپ، جمعه شب اعلام کرده بود ادعا‌هایی که در پایگاه اینترنتی خبری بازفید نیوز در مورد وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا منتشر شد، صحت ندارد.

پیتر کار، سخنگوی مولر -که فقط در موارد فوق‌العاده خاص اظهارنظر می‌کند- اعلام کرده بود: «توضیح بازفید در مورد برخی اظهارات در دفتر دادستان ویژه و خصوصیات اسناد و شواهدی که این دفتر در مورد شهادت مایکل کوهن در کنگره در اختیار دارد، صحت ندارد.»

ترامپ که بار‌ها علیه بازرس مولر و تحقیقات او موضع گرفته عصر شنبه در جمع خبرنگاران از این بیانیه تشکر کرد. او گفت: «گزارش بازفید روایتی کاملاً ساختگی بود و من از بازرس ویژه که شب گذشته بیانیه‌ای صادر کرد تشکر می‌کنم.»

ترامپ در ادامه گفت: «به نظرم کار بسیار مناسبی انجام دادند. این کار را بسیار تحسین می‌کنم.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روسیه انتخابات ریاست جمهوری رسانه رئیس جمهور آمریکا انتخابات ریاست جمهوری روسیه آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بار دیگر خواستار توقف جنگ غزه شد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در اظهاراتی خواستار پایان جنگ غزه شد.

وی در گفت‌وگو با اسرائیل هیوم تاکید کرد: باید به جنگ‌تان پایان دهید، ما به صلح نیاز داریم و نباید اجازه دهیم که این وضعیت تداوم داشته باشد.

ترامپ خاطرنشان کرد: اسرائیل باید برحذر باشد زیرا بسیاری از کشورهای جهان و بسیاری از حمایت‌ها را از دست خواهد داد.

رئیس جمهور پیشین آمریکا پیش از این نیز از «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا هرچه سریع‌تر به جنگ در نوار غزه پایان دهد.

ترامپ روز یکشنبه و در مصاحبه با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» گفت اگر او رئیس‌جمهور بود، جنگ غزه رخ نمی‌داد.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه درباره جنگ غزه چه حرفی برای نتانیاهو دارد، خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «تو باید به این کار پایان دهی و آن را به سرعت انجام دهی و به دنیای صلح بازگردی. ما به صلح در جهان و خاورمیانه نیاز داریم».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دلدگاه دونالد ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • (عکس) تشکر ویژه سردار آزمون از ترکمنستانی‌ها
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • ترامپ: اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد
  • ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد