Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوهری رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور در حاشیه مجمع انتخابی رئیس هیأت استان مرکزی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت : خوشبختانه جایگاه استان مرکزی جایگاه مناسبی در کشور بوده و این هیات جزء هیات های برتر و به روز کشور می باشد و روز به روز به آن نکاتی که به عنوان چهار چوب کاری فدراسیون می باشد پایبند است و جزء استان های مسئولیت پذیر و کارها را با مشارکت و مشورت انجام می دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : این استان جوانان ، قهرمانان و ورزشکاران خوبی دارد و این جای بسی خوشحالی که در همه کلاس هایی که از سوی فدراسیون برگزار میشود شرکت میکنند .

جوهری ادامه داد : ساختار این هیات خوب و مناسب است و طبق برنامه ها و ارزیابی های فدراسیون روبه جلو و پیشرفت حرکت می‌کند و استان مرکزی در همه مسابقات نماینده ای دارد و در بخش سامانه فدراسیون پهلوانی شرکت میکند.

وی بیان داشت : این هیات در این مجمع نشان داد ، اعضای این مجمع از عملکرد هیات استان مرکزی رضایت خاطر دارند و امیدواریم بازهم جزء هیات های برتر کشور باشد زیرا پتانسیل این استان در ورزش پهلوانی بسیار بالاست .

رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور در پایان تصریح کرد : باتوجه به هماهنگی در سطح عالی استان از نماینده ولی فقیه ، استاندار و مدیر کل ورزش وجود دارد و حمایت هایی از سوی آنها صورت گرفته و می گیرد که مطمئنا این ورزش در استان صنعتی و پهلوان پرور به جایگاه اصلی خودش خواهد رسید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پس از استعفای مهدی مبینی از ریاست انجمن دوومیدانی، دکتر کوهپایه زاده در حکمی علی اصغر هادیزاده را به عنوان سرپرست انجمن منصوب کرد.

مهدی مبینی به دلیل کاندید شدن برای پست ریاست فدراسیون دو و میدانی امکان حضور تمام وقت در انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان را نداشته و به همین علت از سمت خود کناره گیری کرد.

در حکم رئیس فدراسیون به هادیزاده آمده است:

جناب آقای علی‌اصغر هادی‌زاده

نظربه تعهد، تخصص، تجربیات و سوابق ارزشمند مدیریتی جنابعالی در ورزش قهرمانی، به موجب این حکم به سمت سرپرست انجمن دوومیدانی منصوب می‌شوید.

آرزومند است؛ با اتکال به ایزد منان و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص درراستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش در پیشبرد امورات محوله موفق و مؤید باشید.

کد خبر 6063413

دیگر خبرها

  • پزشک و پیشکسوت ورزش پهلوانی ایران درگذشت
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • حکم زنگ و ضرب از درب زورخانه های کشور برای کهنکسوت لرستانی
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی