Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  ، سیدعلی‌اکبر موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور با همکاری ستاد اقامه نماز اقدام به برگزاری اولین جشنواره سراسری «سرود نماز مهد‌های کودک» کرده است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه مهد‌های کودک تحت پوشش بهزستی در گروه سنی ۳ تا ۶ سال است، افزود: این جشنواره با هدف آشنایی و انس به نماز با زبان کودکانه، ایجاد زمینه مناسب برای انتقال مفاهیم نمازی از طریق مربیان به کودکان و تولید گسترده شعر و سرود نمازی در مهدهای کودک در در سه رشته «نماز، اذان و وضو» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه این جشنواره با محوریت استان البرز برگزار می‌شود، گفت: ثبت نام آثار جشنواره از هفته دوم آبان آغاز و تا ۱۰ بهمن ماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند برای ارسال آثار خود به سایت http://soroudkoodak.ir/ مراجعه کرده و یا با شماره ۳۴۲۱۰۱۶۰-۰۲۶ تماس بگیرند.

موسوی با اشاره به اینکه جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود، بیان کرد: محتوای اشعار و کیفیت اجرا و هماهنگی گروه بر اساس آیین نامه معیار ارزیابی و داوری است.

رئیس ستاد اقامه نماز البرز ادامه داد: رده سنی اعضای گروه باید حداکثر هشت سال باشد، اعضای گروه سرود نیز حداقل پنج و حداکثر باید ۱۲ نفر باشند.

وی با بیان اینکه آثار برتر در مرحله استانی به مرحله کشوری راه خواهد یافت گفت: اختتامیه مرحله کشوری ۳۰ بهمن ماه در این استان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه جوایز نفیسی برای این دور از جشنواره در نظر گرفته شده است، گفت: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیستر و ثبت نام آثار جشنواره به نشانی http://soroudkoodak.ir، مراجعه کنند، همچنین ادرس کانال جشنواره در پیام‌رسان ایتا به نشانی htpp://eitaa.com/soroud۱۳۳ و در پیام‌رسان سروش به نشانی htpp://sapp.ir/s۱۳۳namaz فعال است.

موسوی ابراز کرد: تا کنون پنج هزار سرود با محتوای نماز، اذان و وضو به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار تا ۱۰ بهمن انتظار می‌رود تعداد آثار بیشتری ارسال شود.

وی گفت: آثار ارسالی توسط استان‌ها به صورت مشترک توسط داوران ستاد اقامه نماز و بهزیستی هر استان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و از هر استان سه اثر برتر به دبیرخانه ارسال می‌شود تا آثار برتر استان‌ها در دبیرخانه داوری و آثار برتر کشوری معرفی شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در جشنواره «رود و ریل» گفت: این رویداد به دلیل دو عنصر مهم و حیاتی رودخانه و آبشار بیشه و همجواری با راه‌آهن سراسری برای ثبت جهانی روستای هدف گردشگری بیشه برگزار شده است.

عطا حسن پور با اشاره به تدوین نهایی پرونده برای ارسال به یونسکو اظهارداشت: مسیر راه‌آهن سراسری در کنار این آبشار نیز ثبت جهانی شده که همجواری آبشار و ریل به جاذبه‌های این روستای گردشگری افزوده است.

وی در ادامه ساکنان روستای بیشه را مردمانی سخاوتمند در میان کوه‌های زاگرس دانست و افزود: پرونده ثبت جهانی روستای بیشه در بین ۵۰۰ روستای کشور انتخاب و در میان هشت روستای گردشگری کشور برای ثبت جهانی تدوین شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان ادامه داد: در صورت نهایی شدن ثبت جهانی روستای بیشه، به عنوان دومین روستای ایران پس از ماسوله، در فهرست جهانی قرار خواهد گرفت.

جشنواره رود و ریل با اجرای موسیقی محلی، آئین باران خواهی، آئین بومی و محلی و اجرای رقص آئینی و سنتی با حضور اقشار مختلف مردم در روستای گردشگری بیشه برگزار شد.

روستای هدف گردشگری بیشه در حاشیه راه آهن سراسری تهران به جنوب و در کنار آبشاری زیبا به این نام در ۷۰ کیلومتری خرم آباد قرار گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • راهپیمایی سراسری حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق پس از نماز جمعه در اردبیل
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان