Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲ بازیکن تیم ملی فوتبال عمان و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال این کشور درباره بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ برابر ایران صحبت‌های مختلفی را بیان کردند. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن عمان، حارب السعدی، بازیکن تیم ملی فوتبال عمان درباره رویارویی با ایران گفت: بازی سختی است و می‌دانیم که رویارویی با ایران آسان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران تیمی باتجربه و نامدار در فوتبال آسیا است اما ما برای پیروزی به امارات آمدیم. نمی‌خواهیم شکست بخوریم.

وی افزود: تیم ملی فوتبال عمان با تمام توان برابر ایران بازی می‌کند تا با آرامش به جاه‌طلبی خود و هوادارانش برسد. هواداران در طول جام ملت‌های آسیا به خوبی ما را حمایت کردند و تا آخرین لحظه ادامه دارد.

رائد ابراهیم، دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال عمان نیز اظهار داشت: بازی با ایران برای ما خاص است و مردم عمان منتظر شادی جدیدی هستند. مصمم هستیم تا همچنان در جام ملت‌های آسیا صعود کنیم. منتظر حمایت پرشور هواداران عمانی در این بازی دشوار هستیم تا ما را به پیروزی برسانند.

جاسم بن محمد الشکیلی، نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال عمان نیز خاطرنشان کرد: به نظرم شانس هم 2 تیم برابر است، البته هر کسی می‌داند بازی امروز برابر ایران بسیار سخت است زیرا حریف در رنکینگ اخیر فیفا رتبه نخست آسیا را داشته و در جام جهانی 2018 روسیه سطح فنی عالی از خود به نمایش گذاشت. عمان هم دارای تیمی قوی و آماده‌ای برای این بازی است.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان از ساعت 20:30 امروز (یکشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار را سزار راموس از مکزیک بر عهده خواهد داشت.

حدید: با احتیاط کامل برابر ایران بازی می‌کنیم

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

شهرداری گرگان تیم پلیس عراق را قاطعانه شکست داد

طرفداری | تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا، با نتیجه قاطع 102 بر 64 مقابل پلیس عراق به برتری دست یافت.

این دیدار که شب گذشته در سالن فدراسیون بسکتبال برگزار شد، با نمایش برتر شاگردان مهران حاتمی همراه بود.

شهرداری گرگان که در کوارتر اول با نتیجه 28 بر 18 پیش افتاده بود، در کوارترهای دوم و سوم نیز برتری خود را حفظ کرد و در نهایت با اختلاف 38 امتیاز به پیروزی رسید.

ارسلان کاظمی با 22 امتیاز، پرامتیازترین بازیکن شهرداری گرگان در این بازی بود.

نوید رضایی‌فر، سینا واحدی و سالار منجی نیز به ترتیب 18، 17 و 15 امتیاز برای نماینده ایران کسب کردند.

بازی دوم دو تیم روز پنجشنبه 16 فروردین در بغداد برگزار خواهد شد.

در دیگر بازی این مرحله، الریاضی لبنان با نتیجه 95 بر 92 مقابل ساجس لبنان به برتری دست یافت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • پرویز دهداری؛ دیکتاتور بود یا معلم اخلاق؟
  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم
  • اظهارات جالب مهدی قایدی درباره مهدی طارمی
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا